Cerita Gay Melayu Malaysia,Indonesia & Singapore.

Selasa, 23 Februari 2016

Perjalanan Nafsu Polis (9)

Aku dapat SMS dari Zaki dalam pukul 12 lebih.    'Laim, jumpa orang - boleh cover utk aku tak? Kalau apa2 aku kat  Bilik 511, Hotel.... '

Lepas dekat 3 jam lebih aku tak dapat SMS dari Zaki, aku rasa tak sedap hati. Biasanya tak pulak lama macam ni dia curi tulang. Aku ingat aku nak singgah sekejap tinjau apa yang berlaku.

Zaki sejak akhir-akhir ni selalu bercerita yang dia jumpa orang dari internet. Aku selalu pesan supaya hati-hati sebab jumpa orang kat internet ni kadang-kadang bahaya. Tapi budak macam Zaki ni degil. Makin dilarang makin dia teringin nak buat. Bila lama mcm ni, aku naik risau jugak takut ada yang perasan. Aku letak motosikal peronda aku berhadapan dengan hotel. Aku tinjau motosikal peronda Zaki, tak kelihatan. Makin risau aku dibuatnya. Tah ke mana agaknya budak ni.

Aku terus masuk ke lobi, waktu itu ada beberapa orang pelancong Arab tengah sibuk di kaunter. Aku melangkah menuju lif dan terus ke bilik hotel yang diSMS Zaki tadi. Aku tengok pintu bilik hotel terbuka sedikit. Tidak berkunci. Aku ketuk, namun tiada jawapan. Aku cuba tolak, namun tersangkut pada sesuatu. Aku pandang kiri dan kanan lorong di antara bilik-bilik hotel, aku tolak kuat sedikit. Aku jenguk, kelihatan Zaki tertiarap atas lantai, masih lengkap beruniform tapi kaku tidak bergerak.

Aku gemuruh seketika. Pada mulanya, aku ingat mahu lapor ke balai, namun aku fikirkan kerumitannya nanti, mungkin aku boleh selesaikan sendiri. Aku tolak daun pintu kuat, kaki Zaki yang masih beralas but yang menghalang pintu dari terbuka tertolak ke tepi. Aku melangkah masuk dan melangkau badan Zaki. Aku tinjau bilik hotel yang kecil. Tiada siapa kecuali Zaki yang masih tidak sedarkan diri tertiarap di atas lantai. Aku periksa badan Zaki, tiada benda yang hilang. Senjatanya masih terselit pada duti belt. Dompetnya pun masih dalam kocek seluar. Aku perasan kunci motorsikal di atas meja. Aku periksa nadinya, masih ada. Aku tarik nafas lega sedikit. Uniform Zaki kelihatan basah dengan kesan peluh, dahi dan lehernya juga. Aku pegang badan Zaki, dan aku telentangkannya.

Bila aku telentangkannya, kelihatan konek Zaki mencanak tegak dari celah zip seluar uniformnya. Koneknya masih tegang walaupun dia tidak sedarkan diri. Kesan air mani yang masih baru penuh pada bahagian hadapan seluar uniformnya. Aku cuba kejutkannya namun masih juga tidak berjaya. Aku tampar pipinya, namum Zaki masih juga tidak sedarkan diri.

Tiba-tiba, pintu bilik hotel terkuak dan aku berkalih ke belakang. Aku tak sempat melihat dengan jelas wajah lelaki Melayu memandang aku penuh bengis sebelum tapak kasutnya mengena wajah aku. Pandangan aku berpinar dan aku terlontar ke atas badan Zaki dan selepas itu pandangan aku kelam.

Dalam keadaan mamai, aku perasan badan aku diheret dan seluruh badan aku dipegang-pegang. Sedar-sedar, mata aku sudah dibalut dengan kain. Tangan aku terikat ke belakang. Aku terbaring meringkuk di atas lantai. Aku agak, aku masih di dalam bilik hotel yang sama. Aku cuba mengerak-gerakkan badan aku, aku pasti aku masih dalam uniform. Kedua2 belah kaki aku yang masih berbut hitam juga diikat kemas.  Mulut aku pula disumbat dengan kain, penuh.

'Ada dua orang kat sini. Dua2 polis trafik....' suara lelaki kedengaran bercakap dalam telefon.

Aku kuis2 kaki aku, kasut aku tersentuh kepala. Aku agak, Zaki masih terbaring di atas lantai hotel. 'Kamu ni tak reti duduk diam?' rambut aku di sambar oleh tangan lelaki itu dan terus ditolak ke lantai. Aku berkeras melawan, pipi aku yang diterajang tadi mula terasa sakit. 'Telan ni!' Kain yang tersumbat dalam mulut aku ditariknya dan terus mulut aku disumbat dengan beberapa biji pil, dia pegang dagu aku dan dan ditolak masuk kepala botol mineral water. Aku tolak-tolak dengan lidah aku namun dia pegang kepala aku mendongak ke aras dan dituangnya masuk air kosong terus ke dalam rongga mulut aku. Berbuih2 aku cuba memuntah keluar. Dia sumbat kembali kain ke dalam rongga mulut aku dan membiarkan aku terbaring di atas lantai. Aku menjerit-jerit walaupun susah dengan mulut yang terpekup seperti itu.

Aku dapat dengar dia bersiul-siul ke sana ke mari. Lama kelamaan badan aku mula terasa berpeluh dan gelisah tak menentu. Nafas aku semakin kencang. Terasa panas semacam mula menular pada tulang belikat aku. Dan aku agak, benda yang sama terjadi pada Zaki, sedikit demi sedikit aku terasa urat-urat pada batang aku mula mengembang. Batang aku mula stim dan bau peluh dalam bilik itu mula menaikkan nafsu aku. Bau peluh aku sendiri pun aku boleh terasa seperti begitu jugak. Aku mengerang tanpa henti cuba melawan perasaan itu. Seluruh kaki aku terasa tegang dan aku mula terbayangkan benda-benda yang menghairahkan. Aku cuba melepaskan diri dan menolak kaki aku. Batang aku semakin keras dalam seluar dan aku dapat  kepala konek aku makin senak.

'Syok?' dia berbisik ke telinga, aku mengangguk sahaja. Dia pegang celah ketiak aku dan dia heret badan aku dan di letaknya di sisi Zaki yang masih terbaring di atas lantai. Bau badan, peluh dan bekas air mani Zaki terus menusuk hidung aku dan terasa bulu tengkuk aku mula berdiri. Aku gesel-geselkan celah kelangkang aku pada badan Zaki untuk menghilangkan rasa stim aku yang memuncak. Kepala aku melentok-lentok menyentuh dada Zaki. 'Macam tu lah... polis trafik main sesama sendiri!'. Dalam hati aku memang panas, rasa macam nak terajang jer lelaki yang bersuara tu bila dia mengilai melihat apa yang aku lakukan pada Zaki. Tapi  waktu itu, fikiran aku macam bercelaru gila. Semua benda yang aku fikirkan tertumpu pada rasa stim yang melampau dalam celah seluar aku. Aku mengerang sebab batang aku mula terasa sakit akibat terperap dalam seluar uniform aku. Memang waktu itu aku rasa batang aku tegang yang amat. Aku menjerit meminta pertolongan lelaki itu membuka zip seluar aku namun aku agak hanya bunyi bising sahaja didengarinya akibat kain yang menutup rongga mulut aku. Aku meronta2, aku hentak badan Zaki dengan celah kelangkang aku.

'Nak aku bukakan zip seluar yer?' suara lelaki itu berbisik ke telinga aku. Aku mengangguk pantas. Memang aku sudah tidak tahan. Aku intai dari celah kain yang membalut mata aku, aku perasan seluar uniform aku membonjol besar. Lalu lelaki itu, menolak turun zip seluar aku dan diselak seluar dalam aku melepaskan konek aku yang stim. Aku meraung penuh kelegaan. 'Besar jugak!' dia pegang kepala konek aku yang sangat sensitif. Aku mengelupor menahan rasa ngilu. Aku dah tak larat menjerit. Dia tarik badan aku dan dia tiarapkan aku betul2 atas badan Zaki. Aku perasan konek Zaki yang stim mencucuk2 perut aku dan konek aku pula betul2 terselit pada celah paha Zaki. Aku hidu bau badan Zaki yang semakin kuat menusuk hidung aku, lalu aku geselkan batang aku pada celah kelangkang Zaki yang masih beralas seluar uniformnya. Aku tujah-tujahkan batang aku pada celah pahanya rapat ke bahagian bawah celah paha Zaki. Walau berkali kali aku cuba untuk keluarkan air mani aku namun tetap jugak tidak berjaya. Malah konek aku makin stim dan aku perasan perut aku makin basah dengan air mazi dari konek Zaki yang mencucuk perut aku.

Tak lama kenudian, kedengaran dua suara lelaki lain dari belakang aku. Mungkin baru masuk dari pintu bilik hotel.

'Waaaaah... ini sudah bagus!'

'Kenduri sakan lah kita hari ni, boss!' suara lelaki ke3.

'Tengok tuh! Memang tak senonoh. Sanggup main kawan sendiri.'

'Boss nak yang mana satu?'

'Kau ambik yang ni dulu!' sambil menarik rambut aku.

Lagi sekali badan aku kena heret. Kali ini aku dah tak melawan kerana aku sudah separuh khayal. Aku terus ditelentangkan atas katil dan kaki aku berjuntai terikat ke bawah. Aku mula terasa ada lidah yang menjilat kepala konek aku dan kemudian konek aku dikulum tanpa henti. Walau pun sudah berjam2, konek aku masih jugak keras mencacak. Entah pil apa yang diberikan oleh lelaki yang mula2 tadi. Dengan tangan aku yang terikat ke belakang, aku tidak dapat berbuat apa2 kecuali berdiam diri supaya tiada benda yang tak elok akan di lakukan oleh mereka bertiga. Aku dapat dengar lelaki yang sorang lagi tengah lahap menghisap konek Zaki.

'Yang tu, datang kemudian. Aku agak yang ni SMS kot, sebab dia macam serba salah jer bila aku ajak dia datang sini tadi.'

Lelaki yang mengulum batang aku, akhirnya berhenti dan menolak badan aku ke tengah katil. Dia melangkau badan aku dan perlahan cuba duduk di atas batang aku. Konek aku dipegangnya dan aku dapat rasa lubang bontotnya dekat dengan kepala konek aku. Konek aku mula terasa sejuk setelah dilumurkan dengan cecair, aku agak pelincir dan konek aku mula terasa memasuki lubang bontotnya.

Syoknya memang tak payah cakap, aku dapat rasa bontotnya terbuka luas meneran masuk konek aku yang mencacak. Aku mengeleng-gelengkan kepala menahan diri. Memang tak pernah aku rasa batang aku begitu keras. Lelaki itu meraung penuh stim bila batang aku masuk sampai ke pangkal. Aku terpaksa menegakkan kaki aku akibat terlalu kejang. Dia tunggang batang aku tanpa henti, namun konek aku masih juga tidak mahu terpancut.

'Aaaargggghhhh... ' lelaki itu mengerang panjang lalu aku dapat rasa air maninya terpancut ke muka aku dan baju uniform aku basah dengan air maninya.

'Banyak mana kau bagi? Tak pancut sekali pun lagi ni.'

'4' suara lelaki yang mula2 tadi

'Gila! Tak mampus ker?'

'Tu, tak mampus pun lagi'

'Yang ni?'

'1 jer, terus pengsan lepas pancut sekali.'

Aku mula naik cuak. Tak nyer mampus aku.

'Macamana ni, boss? Saya dah tak larat.'

'Kita tengok dia fuck kawan dia pulak. Tadi aku tengok dia bukan main lagi suka. Kalau tak pancut jugak, mungkin dia suka kena fuck, mana tahu.'

Aku berdiam diri oleh kerana terlalu kepenatan. Aku perasan kaki aku yang terikat telah dilepaskan namun diikat kembali satu persatu pada pergelangan kasut but aku. Aku perasan pistol di pinggang aku telah ditanggalkan. Setelah kaki, mereka ikat tangan aku satu persatu juga. Sekarang ni, aku seperti  boneka di tarik2. Aku cuba berdiri, kaki aku masih terasa lenguh.

'Angkat kawan kau ni letak atas katil'

Kaki aku meraba2 mencari Zaki di lantai. Zaki masih juga tidak sedarkan diri. Aku pegang ketiak Zaki dan aku heret dan angkatnya ke katil. Aku letak Zaki di hujung katil berjuntaian kakinya. Mata aku masih tertutup dengan kain cuma aku dapat lihat samar2 dari celah hidung aku.

'Bogelkan dia!'

Aku raba kaki kiri Zaki  dan aku cari zip butnya. Aku bukak butnya dan aku letak kan ke bawah. Stokin Zaki berbau dengan peluh. Konek aku bergerak-gerak bila bau itu menusuk hidung aku.

'Tengok, stim tu! Polis gatal!'

Kemudian aku raba kaki kanan Zaki dan aku tanggalkan juga kasut butnya. Kedua2 belah kaki Zaki berjuntai ke bawah. Aku raba2 tangan aku mencari kepala tali pinggangnya. Aku tanggalkan tali bahunya, dan aku bukak tali pinggang Zaki. Tali yang terikat pada pergelangan tangan aku sentiasa tegang mungkin supaya aku tidak melawan. Aku longgarkan baju uniform Zaki yang masih terselit pada seluarnya. Aku turunkan seluarnya yang penuh dengan kesan air mani yang masih basah. Aku raba Zaki dalam keadaan separuh bogel dari pinggang ke bawah. Aku angkat sebelah paha Zaki dan aku letak ke bahu aku dan aku perasan salah seorang dari mereka mula melumurkan cecair yg sama tadi pada konek aku yang keras, dia juga longgarkan duti belt aku dan menolak turun seluar uniform aku sampai ke paha. Aku pegang pinggang Zaki dan aku sengetkan badannya supaya konek aku betul2 menghala pada lubang bontotnya.

'Ada stail!'

Berderau darah aku sampai ke tulang belikat bila aku tolak masuk batang aku dalam bontot Zaki. Aku agak kesan yg sama mungkin terjadi pada lubang bontotnya. Bontot Zaki begitu ketat dan mungkin juga kerana batang aku juga mengembang lebih dari biasa. Aku jolok bontot Zaki berkali2, muka aku berpeluh2 dan akhirnya Zaki mula mengerang dalam keadaan mamai, apa yang disebutnya aku sendiri pun tidak faham.

'Tengok konek yang tu, dah makin stim. Kau apa lagi....' kedengaran lelaki yang bergelar 'boss' menyuruh yang satu lagi melancap konek Zaki. 'Sapa suruh kau berhenti!' bila aku leka dari menjolok konek aku dalam bontot Zaki.

Aku makin tidak larat sudah dekat sejam lebih konek aku keras mencanak, namun masih juga tidak mahu pancut. Tiba-tiba kaki aku lemah, aku jatuh terkulai di atas lantai. Kaki Zaki yang di atas bahu aku terlucut dari tangan aku. Memang aku tak dapat berbuat apa2, salah seorang dari mereka memegang aku pada celah ketiak dan membaringkan aku tertiarap di hujung katil satu lagi. Waktu itu aku sudah putus asa untuk melawan.

'Boss tak nak try ker?' aku dengar tak dengar. Entah apa pulak yang akan mereka lakukan.

'Boleh gak, bila lagi nak main bontot polis. Dah lama aku teringin...' waktu itu aku dah berserah pada nasib. Aku mintak2 takdelah benda2 yg buruk berlaku pada aku dan Zaki. Tangan aku kembali diikat ke belakang namun kaki aku dibiarkan lepas. Salah seorang dari mereka menanggalkan kasut but aku dan kemudian membogelkan aku dari pinggang ke bawah. Lelaki tersebut mula menjolok2 jarinya yang penuh dengan cecair licin. Mula2 aku bertahan namun lama2 aku naik stim.

'Kau try dululah...' lelaki tersebut menyuruh kawannya berdiri betul2 mengadap punggung aku yang tertonggeng. Aku mula dapat rasa ada kepala konek menyentuh2 celah bontot aku dan lalu pinggang aku dipegang kemas. Dalam sekelip mata, bontot aku diterjah batang konek yang sangat besar. Aku meraung kesakitan bagai nak mati, namun langsung tidak dipedulikan. Aku meronta2 namun semakin lama semakin robek aku rasa bontot aku. Nasib baik ia tidak lama, lelaki itu mula mengerang penuh stim dan memancutkan air maninya dalam lubang bontot aku. Dia menongkat di atas badan aku.

'Gila! Ketat nak mampus. Ni mesti tak pernah kena fuck.' lelaki itu bersuara, rupanya dia lelaki yang mula2 tadi dan terus menarik keluar koneknya.

Air mani lelaki itu yang penuh dalam bontot aku mula meleleh keluar, aku pun dah macam tak tahu nak buat apa. Nak melawan pun kudrat aku pun dah mcm nyawa2 ikan. Memang sial diorang ni. Aku pun tak tahu kenapa sampai mcm tu sekali. Aku agak memang mcm nilah kalau kena liwat beramai2.

'Boss punya giliran!'

Sekejap kemudian, lelaki yang bergelar boss itu mula menjolok batangnya dalam bontot aku. Tapi kali ini dia tidak kasar, dia pegang batang aku sambil mengentel kepala konek aku. Setiap kali kepala koneknya mengembang dalam bontot aku setiap kali tulah dia ramas batang aku kuat. Aku mula mengikut rentak henjutannya. Aku pun naik syok dan menegakkan kaki aku ke lantai supaya senang dia menolak masuk batangnya habis ke dalam lubang bontot aku.

'Hah macam tulah... sedia berkhidmat kan?' dia membisik ke telinga aku. Nafasnya mula meremangkan bulu roma aku

Dia raba belakang aku sambil tidak henti menghenjut lubang bontot aku, sesekali dia mencarut dan menyumpah tak tentu hala dan menghentak bontot aku dengan kasar.

'Uuuughhh polis bodoh, lain kali jangan sampai kena fuck macam ni!'

'Uggggghhhh rasakan, kau ingat korang hebat sangat! Aaarrrrghhhhh'

Dia tarik rambut aku dan menghentak bontot aku kuat lalu memeluk peluk aku erat. 'Aaaaaaaarggggggghhhhhhhh..... polis sial....ambik kaaaauuu... aaaargggghh!!!!!' air maninya mula memancut keluar bertalu2 dalam lubang bontot aku dan dia menarik badan aku berdiri dan menghenjut batang aku dari belakang melepaskan geramnya. 'Paaaanccccuuutlah booooddddoooh!!!!' dia tidak henti menghenjut batang aku kuat.

Kaki aku mula terasa kejang yang amat dan nafas aku mula terasa berat. Aku mula dapat rasa air mani aku berkumpul dalam batang aku. Peritnya memang tidak terkata. Badan aku mula mengigil akibat payahnya hendak mengeluarkan air mani aku yang membuak-buak dari tadi. Kaki aku terasa berat sekali dan aku rebah ke lantai, batang lelaki itu terlucut terus dari lubang bontot aku, air maninya tersembur keluar. Aku berguling-guling menahan senak pada celah kelangkang aku. Aku cuba melepaskan tangan aku yang terikat kemas ke belakang, namun tidak berjaya.

'Dia nak pancut dah tu...'

Aku terpaksa menongkat kaki aku menolak ke lantai cuba menahan rasa ingin pancut yang amat sangat. Aku menjerit walaupun mulut aku masih tersebut dengan kain. Aku mengelupur seperti orang tak siuman bila konek aku yang mencanak mula memuntahkan air mani dan memancut deras ke serata tempat. Kaki aku mula kejang dan air mata aku meleleh menahan rasa sakit pada dada dan mata aku terasa berpinar-pinar.

'Dah mampus ke???' aku dengar sayup dalam telinga aku, badan aku dikuis-kuis dengan kaki lama kelamaan pandangan aku kabur.

Aku kelam selepas itu.

*

'Laim! Laim! Kau ok?' aku dengar suara Zaki sayup. Perlahan-lahan aku buka mata aku. Aku pun tak tahu apa yang terjadi dan berapa lama aku tak sedarkan diri. Kepala aku terasa bengap semacam. Waktu tu, aku ingat2 lupa apa yang berlaku. Aku bingkas dan duduk di hujung katil. Bontot aku terasa perit. Aku pandang atas lantai karpet, kesan air kencing aku penuh merata. Aku agak waktu aku tak sedarkan diri tu, aku terkencing macam tu saja.

'Saya nak mandi kejap'

Lepas aku bersihkan diri, aku duduk bersebelahan dengan Zaki, kami saling berpandangan. Aku dan Zaki masih bersarung tuala mandi. Aku tengok uniform kami bersepah di atas lantai. Aku tinjau senjata kami, kedua2nya ada di atas meja di sisi katil. Aku pandang ke luar tingkap - sudah gelap malam. Aku tengok jam di sisi katil, sudah pukul 4 pagi. Aku agak sudah 12 jam lebih aku tidak sedarkan diri. Zaki capai uniformnya dan aku punya sekali. Kami tidak bersuara sepatah pun kerana masih binggung. Aku periksa dompet aku, masih seperti sediakala. Tidak sesen pun hilang. Aku sarungkan seluar dan baju uniform aku, aku pandang Zaki yang sedang mengenakan kembali uniformnya.

'Ada hilang apa2 tak?'

'Takde'

'Ok' aku pakai but hitam aku dan membetulkan uniform aku di depan cermin. 'Dah? Kau letak motor kat mana?'

'Kat basemen'

'Ok, aku nak turun bawah nak check siapa register?'

'Cik Halim, dia register atas nama saya. Bayar pakai cash'

'Kau ni!'

Aku periksa bilik tengok kalau ada apa2. 'Kau pegi check out sekarang. Lain kali jangan buat lagi' Aku pegang bahu Zaki dan dia terus capai kunci bilik hotel. 'Kau ok tak ni?'

Zaki mengangguk.

Aku terus tinggalkan Zaki dan keluar dari lobi hotel. Aku raba dalam kocek seluar uniform aku mencari kunci motorsikal aku. Aku perasan ada beberapa keping duit 50 ringgit. Aku tarik keluar, ada sekeping cebisan kertas.

'Saguhati dari saya. Maaf sebab carut kan kamu tadi' aku ramas kertas itu dan aku buangkan ke dalam longkang.

Aku masukkan balik duit dalam seluar uniform, aku start motorsikal peronda aku sambil menunggu Zaki keluar dari basemen parking. Aku tengah berfikir panjang, alasan apa aku nak bagi dekat Sarjan sebab lewat balik. Dalam hati, aku agak lelaki yang boss tu mungkin 'somebody' yang tak nak aku tahu sapa dia.

Sampai sekarang aku masih tak tahu sapa diorang ni.

0 komentar:

Posting Komentar