Cerita Gay Melayu Malaysia,Indonesia & Singapore.

Selasa, 23 Februari 2016

Perjalanan Nafsu Polis (14)

Kadang-kadang, sebelah petang sebelum jaga trafik orang balik kerja, aku selalu singgah satu kedai kopi Cina dekat area Pudu belakang balai bomba. Biasanya aku pegi dengan dua tiga anggota yang lain. Kopi dia memang kaw. Uncle tauke kedai tu selalu belanja. Selalu kitaorang nak bayar, dia cakap tak payah. Dah agak tua dah dia. Aku rasa dalam lebih kurang lewat 50 an. Bini dia jaga kaunter selalunya. Tak pernak serik membebel dalam bahasa hokkein setiap kali laki dia kasi kitaorang makan free. Aku agak sebab kedai tu bukak atas tanah DBKL kot. Sewa pun dia tak bayar. Nak tak nak dia terpaksalah buat baik. Aku biasanya jarang berborak sangat, lepas hisap rokok 2 - 3 batang dengan kopi secawan, aku chow lah. Kalau waktu tengahari, budak-budak sekolah memang ramai singgah situ. Setengah tu selamba jer hisap rokok dengan baju sekolah lagi. Kekadang aku pau jugak rokok diaorang. Buat muka bengis sikit, memang diaorang hulurnya. Mahunya kalau kurang ajar, aku lepuk sorang-sorang.

Hari tu, aku sorang-sorang singgah situ. Waktu tu dalam pukul 3 lebih. Takde orang lain pun. Uncle tauke tu pun duduk melepak depan kedai kopi tak buat apa. Bininya takde agaknya sebab takde orang pun jaga kat kaunter. Perkerja perempuan indonesia yang buat air, datang hantar kopi ais dengan roti bakar 2 keping dan letak atas meja aku. Aku tak order pun. Aku mintak dia buat telur masak separuh dua biji. Uncle tu senyum. Tanya kenapa aku sorang-sorang hari ni. Aku cakap yang lain singgah makan roti canai dekat kedai mamak dekat Jalan Pasar. Dia tanya lagi kenapa aku tak ikut sama. Aku jawab, saja sebab dah lama tak singgah sini. Aku menambah, bertanya pasal bini dia. Dia cakap bini dia pegi Ipoh kena jaga anak perempuan dia beranak. Aku mengiakan jer. Tambah dia lagi, anak lelaki yang paling tua terpaksa tolong jaga kedai waktu bini dia takde ni.

Aku pandang kiri kanan, kelibat anak dia yang dia cakap tu tak nampak pun. Dia terus mencelah, dia keluar beli barang kat low yat. Dia cakap dah umur 40 tapi tak kahwin.

'Kamu dah kahwin?' Tetiba Uncle tu. Aku senyum. 'Belum'. Cepat-cepat dia cakap. 'Kamu kahwin lah sama dia.' Aku terbeliak seketika, tapi aku diam jer. 'Banyak susah punya, semua tak berkenan' aku ketawa kecik sambil aku sedut kopi ais dengan straw. Lega sampai ke dalam tengkuk. 'Dia memilih kot' sambung aku. 'Yalah, dia suka yang sama macam dia' tersedak aku sekejap. 'Ooooh, takpe sekarang ramai yang macam tu' senyum aku sinis dahnya Uncle tu ketawa kecil. Tak lama lepas tu dia bangun dari kerusi malas. Katanya nak pergi kedai nombor ekor.

'Kamu tak nak beli nombor?' Aku gelengkan kepala. Waktu dia nak berjalan ke arah kedai yang berderet, kelibat anaknya muncul. Berbadan gempal, rambut jarang, beruban sedikit. Berseluar pendek berbaju lusuh. Tangan dan kaki berbulu lebat, berjanggut dan juga bermisai halus. Memang elok orangnya, sedap badannya. Batang aku berdenyut-denyut pulak memandang setiap atas dan bawahnya.

Uncle tu berbual seketika, lepas tu anaknya berkalih memandang aku. Cepat-cepat aku sambung makan roti bakar. Waktu itu, batang aku terasa terkucil sedikit dengan air mazi. Mulalah aku terbayang macam-macam aksi. Memang anak Uncle tu ada rupa orangnya, sudah terbogel jawabnya dalam otak aku. Termasuk batang aku yang keras dalam mulutnya yang manis itu, segala macam imiginasi fikiran aku bermain-main waktu itu.

Batang aku terus tegang dalam seluar. Aku sambung hirup lagi air dari dalam gelas menelan roti bakar yang aku kunyah, cuba menenangkan keghairahan serta merta itu. Kaki aku yang berbut hitam berderap-derap ke lantai simen cuba menenangkan gemuruh dan hangat pada bawah lutut aku. Aku betulkan konek aku yang makin tegang. Berbonjol besar ke sebelah kiri paha aku. Duti belt aku terasa tidak selesa bila urat-urat di pinggang aku tertarik ke tulang belikat. Aku kalihkan kerusi plastik ke belakang dan mengangkang sedikit supaya agak selesa.

'Telur sudah dapat?' Terpinga aku, bila anak Uncle tu bertanya, dia sudah di meja - rupanya order aku tadi. Dia senyum melihat reaksi pada wajah aku. 'Oh, belum' terus dia panggilkan pekerja indonesia tadi. Tangannya menyentuh lengan aku dan pegangnya lama sambil meramas-ramas di bawah calit pangkat aku. Aku pandang agak hairan. Dia lepaskan segera. Matanya melihat ke arah celah paha aku. Terus dia tarik kerusi dan duduk bersebelahan. Agaknya bonjolan aku jelas sekali. Aku tunduk agak malu. Ghairahnya kalahkan anak muda pulak.

'Calvin' dia perkenalkan dirinya. 'Halim' jawab aku sambil menyambut tangannya. Erat. Lama pulak salamnya. Kasar telapak tangan aku bergeser dengan kasar tapak tangannya. Aku lepaskan. Macam ada renjatan pulak.

Lututnya yang tidak beralas terus dilaga kasar dengan paha aku. 'Bapak saya tu dia memang suka gurau. Maaf ya' katanya sambil memerhati aku. Aku berlagak biasa. Aku sambung rokok aku sebatang lagi. Aku hulur, dia menolak.

Pekerja Indonesia tadi hantarkan telur masak separuh yang aku mintak. Dicapaikan untuk aku dan diletaknya bersebelahan gelas minuman aku. Makin lama makin kuat lututnya bergeselan dengan paha aku. Aku pecahkan kedua biji telur itu dalam piring, waktu aku cuba hirupkan - tangannya mula meraba paha aku. Terhenti aku, telur yang aku hirup tadi meleleh jatuh ke dagu aku. Dia tersenyum. Sebelah tangannya hulurkan tisu. Aku capai, dan lapkan habis. Ditunjukkan ke misai aku, ada saki baki putih telur. Cepat-cepat aku hilangkan. Seluruh kaki aku hangat. Makin lama makin rapat dengan celah kelangkang aku. Makin tegang batang aku dibuatnya. Meleleh-leleh air mazi aku, keghairahan.

Aku turunkan sebelah tangan aku, dan aku pegang tangannya. Aku cuba menghalang. Sambil mata aku tajam ke matanya. Dia tidak peduli. Aku berganjak rapat pulak sambil memandang ke belakang meninjau pekerja Indonesia dalam kedai itu. Memang tak ada orang waktu itu.

Akhirnya, tangan dia rapat pada batang aku. 'Jangan risau, saya tak buat apa. Saja nak usik kamu.' Calvin lurut kepala batang aku yang tegang sampai aku terkangkang luas. Memang syok habis. Aku telan air liur aku. Dah lama tak rasa macam ni. Aku biarkan saja. Seronok jugak rasanya bila ada yang berani mencuba macam dia. 'Bapak saya cakap kamu suka laki macam saya' aku terpinga. 'Dia tahu, dah bertahun dia tahu saya gay - dia dah boleh baca riak wajah kamu' aku mula-mula agak tercabar jugak tapi cara tangannya melurut batang aku memang sedap dan menghilangkan rasa gelisah aku. 'Dia cakap dalam banyak-banyak anggota yang datang sini, kebanyakannya semuanya kamu dah makan'

Kami berbual hampir setengah jam, makin lama makin tegang batang aku. Air mazi aku basah sampai ke seluar uniform hitam aku. Melekit-lekit pada paha aku. Kepala batang aku sudah terkeluar dari seluar dalam aku di buatnya. Aku pandang jam tangan, aku mintak diri sebab aku perlu bertugas. Dia berbisik ke telinga aku, mintak jumpa lepas aku habis kerja. Katanya dia dah lama teringin nak hisap batang anggota polis, tambah-tambah polis trafik. Banyak kawan-kawannya fantasi nak main dengan orang yang pakai uniform. Katanya dekat Ipoh susah nak dapat. Tak kan aku nak tolak pelawaan dia.

Aku raba kelangkangnya melalui celah seluar pendek yang longgar, boleh tahan besar jugak. 'Kalau saya nak fuck tuan, boleh?' Tetiba, buat aku diam. 'Sambil tu Tuan boleh fuck kawan saya' Dia senyum berharap. Aku berfikir seketika. 'Kita main role play, Tuan tangkap dia dan bantai bontot dia sampai lebam dan saya balik marah dan fuck Tuan' Aku seronok pulak dengan pelawaannya. 'Jemput saya jam 9, dekat balai?' Batangnya terus mengembang bila aku genggam. Aku ramas sampai berair-air mazinya sehingga melekit dalam telapak tangan aku. 'Boleh' terus aku lepaskan dan aku tarik keluar tangan aku. Aku hulur tangan aku dan aku pegang tangannya yang putih gebu dan berbulu.

Calvin kelihatan begitu beria-ia. Tambah lagi dengan cara aku membalas pelawaannya. Aku bingkas bangun, air mazi Calvin melekat pada celah bulu roma tangannya yang lebat. Aku berdiri di belakangnya mengosok batang aku yang keras sambil aku ramas bahunya. Aku tunduk dan berbisik ke telinganya. 'Nak hisap batang aku tak, kat belakang kedai tu - aku pernah buat' pelawaan aku menyebabkan dia seronok sakan.

Calvin panggil pekerja indonesia dan bagi tahu dia nak keluar sekejap. Aku beredar sambil rokok di tangan. Dia mengekori aku. Batang aku masih tegang dan mungkin mencanak-canak. Penuh dalam seluar uniform aku. Aku turun dari kaki lima dan melalui lorong di antara deretan kedai. Tempatnya agak kotor dan tak terurus. Aku berdiri mengadap lorong belakang di antara blok deretan kedai. Lorong kecil yang agak redup dan berlumut di lindung pokok besar yang tua. Calvin muncul dan melangkah pantas ke arah aku.

'Sekejap tahu. Saya nak kena pegi duti kejap lagi' Calvin mengangguk. Aku pandang jam tangan aku lagi. Setengah jam lagi sebelum pukul 5. Calvin berdiri di sebelah aku. Aku melangkah ke arah ruang kecil di antara kedai. Ada tangga belakang yang suram. Aku suruh Calvin panjat anak tangga dan aku mengekori dari belakang.

'Dah, pusing' Calvin duduk mencangkuk di depan aku. Mukanya betul-betul mengadap celah kelangkang aku. Aku usap kepalanya dan aku tenyeh mukanya rapat dengan kelangkang aku. Calvin cium sampai dia mengerang dan mendonggak ke atas. Aku bukak zip seluar aku dan aku keluarkan batang aku terus. Calvin jelirkan lidah dan hujungnya mengena kepala batang konek aku yang keras. Aku kangkang luas dan aku jolok batang aku dalam mulutnya yang ternganga luas. Aku usap kepalanya sambil aku lagakan batang aku dengan lelangitnya. Makin lama makin laju dan makin kuat dia peluk paha aku.

Dia kulum batang aku tanpa henti. Mukanya melekit dengan peluh dan air liurnya yang meleleh. Setengahnya melekat pada seluar uniform aku. Badan aku cuba menahan rasa gemuruh setiap kali aku terasa air mani aku mula menyirat pada pangkal batang aku. Aku suapkan kepala batang aku yang merah tanpa henti. Setiap kali dia cuba untuk lepaskan, aku tampar mukanya. Terkejut dia pada mulanya. Terus aku maki dan aku paksa dia hisap batang aku lagi. Tujahan aku makin laju. Dia memang suka hisap batang aku, bersungguh-sungguh dia puaskan aku waktu itu walaupun agak tidak selesa. Aku cuba tarik batang aku sebab sudah lewat. Dia tidak lepaskan, dia mintak aku pancut dalam mulutnya. Dia berdegil. Aku tolak bahunya, makin kuat pulak dia sedut kepala batang aku. Lutut aku makin lemah, terpaksa aku bertongkat tangan aku ke bahunya.

Akhirnya, aku terpaksa mengalah. Aku pegang kepalanya kemas dan aku lepaskan air mani aku yang berkumpul sejak seminggu lepas. Bertalu-talu memancut keluar dari lubang konek aku. Terasa berderau darah aku, berpinar-pinar mata aku. Lagi cuba menahan dari mengerang kuat. Calvin peluk paha aku, waktu itu kaki aku sudah lemah. Aku tergelongsor ke sisi, cepat-cepat dia peluk aku dari jatuh tergolek ke bawah. Aku terduduk menyandar ke dinding. Calvin tertiarap di atas aku. Kami kepenatan. Calvin menjilat-jilat bibirnya kepuasan, mukanya basah dengan peluh. Dia masukkan batang aku dalam seluar uniform dan zipkan. Digosoknya perlahan sambil memuji aku. Katanya tak sabar nak jolok bontot aku. Aku pegang pipi dan aku tarik kepalanya rapat ke arah aku. Aku cium mulutnya dan lidah kami meyelongkar mulut masing-masing. Terkejut jugak dia dengar reaksi aku. Aku masih dapat rasa air mani aku dalam mulutnya. Aku tolak dia perlahan terlentang di atas anak tangga dan aku sedut lidahnya sampai ke pangkal. Sebelah tangan aku meraba celah kelangkangnya.

Aku bingkas bangun dan betulkan uniform aku. Calvin menyapu kesan-kesan kotor yang melekat pada baju aku. Dia peluk aku dari belakang erat. Aku tersenyum. Aku pesan suruh jemput aku jam 9 di balai.

Aku melangkah keluar dari situ, aku terus mengadap dinding yang berlongkang dan aku buka zip seluar aku. Pundi kencing aku terasa penuh. Aku kencing ke dinding sambil di perhatikan asyik oleh Calvin. Aku nyalakan rokok sebatang. Air kencing aku terpercik ke but aku. Calvin nampak gelisah. Sudahnya, aku goncangkan batang aku, dan aku masukkan balik dalam seluar aku. Calvin panggil aku dan dia mintak tolong untuk dia bersihkan but aku. Dia duduk di atas anak tangga dan aku hulurkan kaki aku sebelah. Dia tunduk dan jilat but aku yang agak kotor. Licin dan bersih dijilatnya. Setelah kedua belah selesai. Aku beredar menuju kembali ke motosikal ronda aku. Fikiran aku bermain-main, tak sabar menunggu pukul 9 malam.

1 komentar: