Cerita Gay Melayu Malaysia,Indonesia & Singapore.

Kamis, 25 Februari 2016

BINIKU ANAK TIRIKU

Hasan bekerja sebagai kerani sekolah. umur pun dah cecah 50-an. badan besar, boroi, hitam manis, senyuman menawan dengan misainya hitam tebal. Tengah hari dah balik ke rumah. Setelah menduda hampir 10 tahun dia mendapat jodoh semula dengan si Melah. Janda beranak satu. Melah ni selalu outstation luar negara, pergi dubai la... perancis la.. london la... tak tau la ape kerjanya... yang tau dia ni kerja macam marketing.. promosikan barang company la gamaknya. kadang tu sampai dua tiga bulan pergi luar negeri. udah le gersang menduda... dah kawin lagi pun gersang juga ya.. apa taknya bini selalu tak de kat tepi bila tido...

Hasan selalu gersang macam dia masih menduda, tangannya pasti nak mengelus batang sambil berangan. Apalagi tiap kali Hasan gersang dia melancap je la. pancut ... puas lap pakai kain pelikatnya terus tido. esok bangun... mandi pergi kerja.... Hasan ni tak berapa la gemo dengan perangai anak tirinya ni... Anak tiri Hasan ni jenis lembut sikit. pakai pun baju pompuan... nama pun baby-baby... ermmm.. meluat nak nengok anak tirinya. tu yang hasan layan endah tak endah je. Umur pun lebih 20-an tapi tak tau ape ke kerjanye. kluar jer... malam baru nampak batang hidung. itu pun kalau hasan tu masih nengok tv kat ruang tamu. kalau hasan dah tido tak nampak la anak tirinya tu seharian. Nasib baik duit mak dia banyak sponsor.

Teteknya dah bulat. Bontot tonggek mengalahkan maknya. badan putih gebu... montok.. padat.. kalau orang tak tau dia lelaki pasti dah jatuh cinta. maklumla maknya pun cantik bergetah. tak tau mana silapnya sampai anak tirinya tu terconvert jadi pompuan jadian. kadang hasan stim jugak tengok anak separuh lakinya kalau berkemban keluar dari bilik air tu. Hasan biasala kalau kat rumah tu pakai sarung pelikat je la. Kalau dah stim macam tiang bendera gamaknya. mana boleh nak sorok-sorok. lagipun dia kat rumah selalunya seorang2 jer.

Anak tirinya pun kadang-kadang je ada kat rumah tu. Malam baru nampak batang hidung tu pun teperap kat bilik. sejak kawin pun ada la dua tiga kali hasan bertegur sapa dengan anak tirinya tu. tak di kisahkannya apa nak tirinya tu nak buat, takun menyibuk hal dia pulak nanti. maklumla hasan ni orang luar. tapi tiap pagi mesti ada sarapan dengan baju dah siap bergosok tergantung kat ruang tamu, anak tirinya sediakan sebelum dia pergi kerja. tak tau la bila masaknya. nasi goreng la.. mee goreng la... tak pun kuih... logiknya dia beli la kot. tapi terbela la juga nasib hasan walaupun ditinggalkan isteri outstation, anaknya tirinya juga yang jaga makan pakainya. Cuaca tak menetu, faktor usia...Dalam dua tiga hari ni Hasan rasa lemah2.

Hari ni badannya betul2 terlalu panas. tak tau kenapa, demam kuat, badannya basah berpeluh. Anak tiri hasan curiga bila Hasan tak keluar bilik, dia tau hasan tak kerja sebab baju kerja hasan masih tergantung kat tempat biasa. Dia menyelak langsir bilik tidur Hasan. Melihat hasan yang terlentang demam di dalam bilik, anak tirinya terus masuk bilik Hasan tanpa meminta kebenaran Hasan. Hasan yang demam kuat tak sedar kain pelikatnya dah terlondeh entah kemana menyerlahkan tubuhnya yang besarterdedah segalanya tanpa seurat benang .

Anak tiri Hasan dapat melihat dan menikmati seluruh tubuh Hasan yang terdedah tanpa seurat benang. matanya tertumpu di bahagian milik kebanggan hasan... begitu mengiurkan. anak tiri hasan melihat seorang lelaki yang diida- idamkannya selama ini... tapi takut dengan sikap hasan yang tak mesra dengannya. terasa nak peluk tubuh besar yang berbogel depannya. tetek hasan yang besar... perutnya yang buncit... Batang Hasan yang gemuk tebal berhias bulu tebal bersambung hingga ke pusat yang dijaga rapi. telonya yang besar dan padat terjuntai membuatkan Anak tiri Hasan mengetap bibir menahan nafsunya songsangnya. Anak tiri Hasan keluar dari bilik tidur Hasan dan masuk semula dengan membawa tuala kecil dan sebaldi air.

Hasan yang sudah berbogel tanpa seurat benang di atas katilnya di lap dengan air. Hasan membuka matanya sedikit melihat anak tirinya namun kepalanya terlalu sakit dan berat matanya untuk membukanya. Apatah lagi untuk membantah anak tirinya menyentuh tubuhnya yang sedang berbogel. Hasan terasa malu tapi nak bersuara pun dia tak mampu. terlalu sakit kepalanya. terlalu lemah badannya. Hasan terlentang dan terkangkang, seluruh badangnya di lap tengan teliti. bila batangnya di lap anak tirinya, batangnya semakin mengeras dan membesar, Hasan tak dapat mengawalnya. Anak tiri Hasan semakin teruja mengelap batang Hasan, Telo Hasan.... Sedap rasanya bila batangnya di elus lembut. Melihat batang Hasan semakin membengkak, anak tirinya cepat2 meniarapkan tubuh besar Hasan dengan sedaya upaya dan menyambung lap badan Hasan di bahagian belakang. Namun anak tirinya begitu lama membersihkan lubang jubur Hasan.

Terasa sedap bila lubangnya yang berkedut dibersihkan anak tirinya sehingga basah.. tapi kenapa basah hangat lubang jubuenya. terasa towelnya begitu kesat. Hasan tak tau anak tirinya sedang enak menikmati lubang juburnya. dia bukan menggunakan tuala. tapi membersihkan lubang jubur Hasan dengan lidahnya. Nikmat yang Hasan tak pernah rasa. Hasan menonggengkan juburnya setiap kali lidah nakal anak tirinya bermain di sekitar lubang juburnya. batangnya semakin keras menikam tilam. Anak tirinya membalikkan badan Hasan. Kini Hasan terlentang kembali dan batangnya terpacak keras. Anak tirinya terus menghisap batang Hasan, telo Hasan yang besar di jilat dan di kemam.. sekitar pangkal hasan dijilat dengan rakus.. lidahnya melayari bulu hasan hingga ke pusat perut hasan yang buncit. anak tirinya meramas tetek hasan dan menjilat puting hasan.. hasan tak pernah berasa nikmat sebegini... selama ini dia yang melakuakn aksi jilat bininya. tapi dalam demam dia diromen anak tirinya... ketiak hasan yang tak mandi turut dijilat anak tirinya. lidahnya semakin berani menjilat tengkok hasan... hasan pasrah... kini hasan melayan cium molot dengan anak tirinya...Hasan hanya mampu mengeluh nikmat di romen anak tirinya.. Puas kerjakan seluruh tubuh hasan... habis becak berlendir dengan air liur batang Hasan diisap anak tirinya, anak tirinya menanggalkan pakaiannya dan mencangkung di atas batang Hasan.

Di sinilah pengalaman main bontot jantan bermula. Anak tirinya mencapai minyak rambut bylcream hasan dan melumurkan di batang sehingga licin berkilat. minyak rambut tu la yang hasan selalu guna buat melancap. macam tau je anak tiri hasan ni. Dia menghalakan batang hasan ke arah lubang juburnya dan menekan perlahan sehingga batang hasan terbenam habis di juburnya. Kini anak tirinya menghenjut batang hasan dengan perlahan. Hasan mengetap bibir menikmati setiap kemutan jubur anak tirinya. Nafas anak tirinya semakin kencang melikmati batang ayah tirinya yang besar. bontotnya turun naik melayani tusukan batang bapak tirinya. sedap...... nikmat.... besar.... padat..... ermmmm.... setiap perkataan keluar dari mulut anak tirinya... Hasan hanya mendengus dan merengek manja... menikmati kemutan anak tirinya... melihat hasan yang semakin bernafsu, anak tirinya menghentak bontotnya rapat keperut bapak tiriya yang boroi laju dan kuat. dia merangkul badan Hasan dan cium molot. Hasan lupa yang dia sedang demam.

Badanya basah kuyup berpeluh bila batangnya di rogol anak tirinya sendiri. tanganya meramas2 bontot anak tirinya dan mengikut irama ayunan bontot itu. Hasan tau dia semakin sampai kemuncak, badannya mengejang dan berdas-das pancutan air maninya dilepaskan dalam jubur anak tirinya. Anak tirinya mencabut batang Hasan yang masih mengeras. Air mani Hasan meleleh turun dari jubur mengalir berketul ke pangkal batang Hasan. Hasan berasa letih dan memelapkan matanya semula. "Daddy....." nafas panas anak tirinya meniup di telinga mengejutkan tidur Hasan.
"Jom Baby hantar Daddy ke clinic." anak tirinya menarik tubuh Hasan yang berbogel, dipapahnya Hasan ke bilik mandi. Hasan duduk di toilet dan anak tirinya memandikan Hasan yang masih demam. rambut Hasan di shampoo, badannya di sabun. batang Hasan keras mencanak lagi bila anak tirinya menshampoo rambutnya dan teteknya yang mengkal disembabkan kemuka Hasan. Hasan mencapai puting susu anak tirinya lalu menyonyot seperti bayi kecil. anak tirinya tersenyum gembira bila Hasan menyonyot tetek tiruan miliknya yang dibesarkan menggulakan pil-pil hormon. dalam hatinya dia tak perlu berkeliaran mencari batang di luar sana kerana bapak tirinya dah hanyut dengan godaannya. Anaknya menghantar hasan ke clinic dan berhenti di pejabat Hasan untuk menghantar MCnya.

Sekembalinya di rumah, anak tiri Hasan memasakkan bubur sambil lalu menyuap Hasan sebelum Hasan di beri ubat. Hasan di bogelkan dan di tutup dengan selimut. Hasan hanya memerhatikan anak tirinya itu. Lalu hasan menyambung tidur. Hasan terjaga dari tidur bila tempias membasahi wajahnya. Hujan turun dengan lebatnya. Kilat sambar menyambar terdengar. Dalam kamar tidur Hasan, hasan bangun dengan segar, ternyata dia sudah sihat. Hasan bangkit dari katil dan menutup tingkanya dia memerhatikan batangnya yang terjuntai, besar. Fikirannya terkenang layanan anak tirinya semalam. sedap.

Hasan melangkah keluar dan menuju ke bilik anak tirinya. menyelak langsir, melihat anak tirinya yang tidur penat menjaganya sepanjang malam ketika demam. dia tahu anak tirinya tidur diatas kerusi dibiliknya menjaganya semalam selepas memuaskan nafsu pada batangnya. Hasan menuju ke katil anak tirinya... dia tidur memakai baju tidur wanita kain satin licin. sexy sangat teteknya yang menggunung. Batang Hasan semakin mengeras melihat anak tirinya. Hasan terus menjilat dan menghisap puting susu baby yang keras. baju anak tirinya di rungkaikan. kini mereka sama2 bogel tanpa seurat benang. "baby... layan daddy macam semalam" pinta Hasan. hasan berdiri sambil menyuakan batangnya ke wajah anak tirinya. Anak tirinya mencapai batang hasan yang keras terus mengocok lembut batang Hasan. tegang dan keras, timbul urat-urat pada batang hasan bila disentuh anak tirinya. dia mula mengulum dan memainkan lidahnya di kepala kote Hasan. Hasan mengeluh dan mengerang, hasan beralih ke katil dan menelentang dan meletakkan tangannya dibelakang kepalanya. anak tirinya mengesot ke bahagian bawah. Muka anak tirinya berada di antara celah kelangkang Hasan. hasan melihat wajah anak tirinya yang sedang menikmati batangnya yang megah berdiri. Sedap... nikmat... setiap kali batangnya disedut....
“"Urghh.. Baby.. Sedapp..”"“Arghh.. baby.. Sedapp..” anak tirinya semakin terangsang setiap kali Hasan berdesis
“Urghh.. Gelii.. Besttt.. baby..” Arghh.. hisap kuat2 kote daddy.. baby..” hasan semakin menggila di layan anak tirinya.
Nafas mereka dengus kasar dan kencang.. kadang-kala kedengaran nafas mereka pendek dan semput. Hasan semakin tak sabar untuk menjolok jubur anak tirinya yang ketat itu. dia menyuruh baby menungging dan dia menujah batangnya yang sedang keras tepat ke lubang jubur baby...
"arghhhh... daddy pelan... sakit....." anak tirinya merayu supaya hasan tidak mejuburnya dengan kasar. namun hasan tidak menghiraukan permintaan anak tirinya. dia terus menolak masuk batangnya sehingga rapat ke bontot bulat itu dan menarik semula dengan laju. dia menghentak bontot anak tirinya itu sehingga bergegar berkali-kali. hasan dapat rasa kemutan jubur baby sehingga kepangkalnya.

Perbuatan itu diulang berkali- kali sambil Hasan meramas buah dada baby yang mengkal dan keras. “Sedap tak batang daddy.." Hasan membisik ke telinga anak tirinya sambil menjilat telinganya itu. "sedap......" anaknya tirinya menjawap dalam erangan...
"suka tak batang daddy..." hasan membisik lagi..
"suka..." anak tirinya menjawab dalam erangan... hasan tersenyum puas. batangnya begitu menguasai lubang ketat milik anak tirinya. hasan menhenjut jubur baby dengan laju... keluar lendiran jantan semulajadi di batang hasan.
"tonggeng tinggi lagi baby.... kemut kuat lagi..... rasa tak batang daddy" hasan semakin ghairah.... "laju daddy.... hentak baby kuat2" anak tirinya membangkitkan nafsu hasan.
“Daddy.. sedap sangat ni.. henjut baby lagi laju-laju.. baby suka batang daddy...." anak tirinya mula meracau... terasa kemuatan yang begitu mengasyikan di sekitar batang hasan. hasan tahu dia hampir klimaks...
Daddy nak kluar ni baby..hasan menghenjut laju dan kuat sambil menarik tangannya di bahu anak tirinya.
"daddy... sakit... sedap....ermmm...."anak tirinya menjerit-jerit di hentak kasar hasan. bunyi air juburnya yang becak keluar dan membasahi pangkal kote Hasan.
Batang Hasan pula keras mencanak ke bengkok keatas, menggaru2 dinding jubur baby dengan kasar.. Hasan meramas2 batang anak tirinya, meleleh air mazinya dengan banyak, tak berapa keras dan kecil. “baby.. kita pancut sama-sama ya, daddy nak tengok air mani baby....” Hasan membisik sambil mengucup pipi anak tirinya.
"Baby nak pancut dah ni daddy......" anak tirinya mengeluh... Hasan rasa kemutan yang kuat... sedap sangat... dia tau anak tirinya dah terpancut.....
Bersepah air mani nya bertompok2 diatas cadar katil baby yang kusut masai. kental tompok- tompok air mani yang masih basah kelihatan. Hasan terasa nak terpancut, lalu dia menarik keluar batangnya dari jubur baby dan menyuakan ke mulut anak tirinya. tangan kirinya menggenggam rambut anak tirinya erat manakala tangan kanannya sambil melancapkan batangnya lalu memancutkan berdas-das air maninya ke muka anak tirinya. anak tirinya membuka mulut untuk menerima air mani hasan. pekat.. kental... air mani yang tumpah di lidah dan wajah anak tirinya. hasan menyapu air maninya dengan tangan dan menyuruh anak tirinya menjilat tangannya. anak tirinya menjilat dan menelan air mani hasan.

Hasan geram melihat mulut anak tirinya yang mungil terus menyumbat kotenya yang masih berbaki air mani. anak tirinya menyedut saki baki air mani hasan dan hasan menjolok mulut anak tirinya keluar masuk. celah kepala kote yang ada sisa air mani turut disedut dan dijilat. puas... tak pernah sepuas ini walaupun main dengan bininya. hasan mencium pipi anak tirinya yang melekit dengan air maninya sendiri dengan kasih sayang lalu berbisik..
"jubur baby jangan bagi orang lain lagi ye.... daddy dah sayang jubur baby ni....."

Semenjak dapat main jubur, batang hasan jadi keras bila nampak jubur jantan yang besar dan padat. balik rumah pasti jubur anak tirinya jadi sasaran memuaskan nafsunya yang mulai beralih arah. rahsia meraka tersimpan rapi dari pengetahuan bininya. anak tirinya kini tidak liar keluar rumah tapi liar di ranjang bapak tiri sendiri. menjadi madu maknya sendiri. aku tak pernah gersang lagi... setiap malam pasti anak tiriku akan memuaskan nafsuku setiap kali biniku ke luar negara. kami tidur bersama seperti suami isteri. kini, aku tak malu untuk membawa anak tiriku yang sudah convert jadi pompuan untuk keluar ke pasaraya. malahan aku lebih sayang anak tiriku lebih dari biniku sendiri. mungkin benihku dah bersemai dalam tubuhnya dari mulut mahupun bontot. isteriku lega dengan perubahan aku dapat menerima anak lelaki convertnya itu. namun ada rahsia di sebalik perubahan yang dia tidak tahu. semoga dia tidak tahu hingga ke hujung nyawa.

0 komentar:

Posting Komentar