Cerita Gay Melayu Malaysia,Indonesia & Singapore.

Selasa, 23 Februari 2016

Perjalanan Nafsu Polis (13)

Bulu halus pada badannya, basah dengan peluh yang keluar dari setiap liang roma. Aku lurutkan belakangnya yang putih melepak dengan jari aku yang kasar. Sesekali aku urut belakangnya yang berisi. Terasa urat-urat pada badannya mula rileks. Dia baring tertiarap di atas katil. Menongeng melekat pada celah kelangkang aku. Batang aku tidak lekang dari lubang bontotnya. Menusuk dalam ke pangkal belikat. Aku tegang terkunci dalam genggaman setiap urat lubang bontotnya yang mencengkam kuat.

Walaupun sudah berusia, namun boleh tahan jugak nafsu serakah orang tua ni. Aku pegang pinggangnya yang lebar sambil aku tujahkan batang aku keluar dan masuk, kekadang terus tenggelam sampai ke pangkal, jauh ke dalam celah bontotnya bulat. Pipi bontotnya merah, namun makin gebu setiap kali ia berlaga dengan paha aku. Terkial-kial aku menampung berat badannya bila dia mengerang cuba menahan perit. Lubang bontotnya licin dengan peluh yang menitis dari celah liang roma aku yang basah ke pangkal batang aku. Waktu itu, tiada perasaan yang dapat digambarkan cuma setiap keringat yang keluar dirasakan habis untuk puaskan nafsu buasnya yang membuak-buak. Dan setiap kali dia kemut, aku terpaksa bertahan.

'Oooooh Tuan!' suara aku panjang, cuba melawan puncak keghairahan. Aku pegang pinggangnya dan cuba mengelak dari terpancut.

Aku tolak badannya ke hadapan. Batang aku yang mencanak terlucut dari lubang bontotnya. Air mazi aku mula meleleh keluar, lendirnya panjang tercalit-calit pada celah bontotnya. Aku tunduk dan aku pegang punggungnya kemas. Aku jelirkan lidah aku pada lubang bontotnya yang merah. Kakinya meronta cuba melawan. Aku ramas bontotnya yang bulat dan aku jilat dan aku gigit tanpa henti. Dia merayu mintak aku jolok bontotnya lagi. Tegang batang aku setiap kali dia sebut nama aku. Aku baring atasnya dan aku bantai masuk batang aku sambil mengangkang. Makin lama makin kasar cara aku membontotkan dia.

Lama-lama tenaga aku pun terasa sudah sampai kemuncak. Aku terus baring di sisinya menelentang. Konek aku mencanak menghala ke siling. Dia pegang batang aku dengan telapak tangannya yang besar. Dilancapnya konek aku perlahan2. Dia jilat puting dada aku dan digigitnya sehingga perit. Digentelnya kepala konek aku yang sudah merah mengembang. Aku mengerang tidak henti. Kaki aku mengelumpur cuba menahan rasa ngilu yang sudah sampai ke tulang belikat. Dilancapnya konek aku laju dan makin rancak. Badannya yang besar menahan tubuh aku yang mengeletar.

Jarang sekali aku dapat yang macam ni. Biasanya setakat main ikut kepuasan aku jer dan terus aku terpancut. Ini sudah 3 kali aku jolok bontotnya, ketiga-tiga kali aku rasa macam nak terpancut namun tak jugak nak keluar. Patutlah ramai anggota yang pernah main dengan dia cakap yang dia ni hebat. Aku mula-mula acuh tak acuh jer bila diorang khabarkan, maklumlah orang atasan sampai setakat mana pun. Sekarang baru aku tahu kenapa setengah anggota yang kena kerja dengan dia sentiasa dapat habuan masing2.

'Nak pancut dah ker?' sinisnya melihat kerut di dahi aku.

'Aaaaaaaaah! Belum, Tuan' aku cuba mengelak walaupun ngilunya terasa sampai ke leher. Tangannya tak henti meraba-raba badan aku.

'Zaki cakap, kamu hebat.' Terpinga-pinga aku sekejap.

'Apa?'

'Setiap kali, dia mesti sebut nama kamu. Itu yang nak sangat saya tahu' dia cuba duduk di atas badan aku yang terlentang atas katil.

'Tak Tuan...' Aku pegang pahanya dan dia tegakkan batang aku supaya menghala ke arah lubang bontotnya.

'Bohong, banyak aduan pasal kamu.' dia cuba duduk di atas batang aku yang mencanak. Kepala batang aku keras bila aku dapat rasa lubang bontotnya mengembang. Batang aku licin menyusut masuk dan dia duduk rapat ke pangkal kelangkang aku. Kejangan urat aku mengular dari lutut sampai ke belakang tengkuk. Kali ini aku rasa seluruh badannya milik aku. Aku alun kan batang aku dalam lubangnya. Dia mendengus panjang.

'Saya tak percaya Tuan!' terus aku pegang pahanya dan aku peluk pinggangnya dan aku gagahkan diri dan bingkas bangun dengan dia masih melekat pada paha aku. Batang aku memaku di antara celah pahanya dan dia cuba bergantung pada badan aku. Aku terus menyandarkan badannya yang berat ke dinding sambil menghentak batang aku ke dalam lubang bontotnya. Tangannya kuat memegang bahu aku.

'Oooh kamu! Kamu...' Badannya rapat ke dinding dan makin kasar aku terjah lubang bontotnya. Aku dapat rasa pedih dan perit dari riak wajahnya. Namun makin ghairah pulak aku rasa, dan makin kuat aku bantai bontotnya. Kepalanya tersandar ke dinding dan tangannya makin kuat mencengkam bahu aku. Aku pegang celah ketiaknya dan aku henjut bertubi-tubi. Kali ni lunyai bontotnya aku kerjakan. Koneknya yang mencanak mula memancut-mancut dengan air mani ke dada aku. Dia menjerit kesakitan namun sedikit pun aku tak peduli. Peluh dari kepala aku basah menitis satu badan. Batang aku masih tegang menusuk lubang bontotnya.

Aku dapat rasa air mani aku makin memuncak. Aku lepaskan pegangan tangan aku. Dan aku lucutkan batang aku keluar dari lubang bontotnya. Dia mengelongsor turun menyandar ke dinding. Batang aku mencanak menghala ke wajahnya. Aku jolok kepala konek aku ke dalam mulutnya sambil menongkat telapak tangan aku ke dinding.

'Saya nak pancut, Tuan!' terus aku lepaskan air mani aku yang bertalu-talu memancut dalam mulutnya. Tercungap2 dia cuba menelannya. Dia cuba mengelak namun aku pegang kepalanya rapat pada celah kelangkang aku.

Aku tarik keluar batang aku dan aku lancapkan saki baki air mani aku memancut ke mukanya. Air mani aku menempek pada misainya yang beruban putih. Aku lapkan kepala konek aku dekat pipinya. Dia menyandar pada dinding menghela nafas panjang. Aku duduk pada hujung katil dan mengesat air mani yang penuh pada dada aku dengan kain tuala. Aku bingkas bangun dan aku papahkan dia yang berbadan agak gempal ke atas katil. Koneknya layu namun penuh dengan kesan air mani. Aku lapkan satu badannya. Kesian pulak aku tengok.

Tiba-tiba pintu bilik hotel terbukak dan muncul kelibat dua lelaki berjaket hitam. Aku berpinar-pinar. Cepat-cepat aku tarik kain tuala aku dan menutup celah kelangkang aku. Kedua-dua mereka berkaca mata hitam.

'Pakai balik uniform kamu." arah salah seorang bodyguard yang berbadan tegap. Aku terus capai uniform aku yang tergantung dalam almari dan masuk ke dalam bilik air bilik hotel mewah itu.

Aku dengar rengusan suara mereka berdua seperti sedang berbincang sesuatu. Cepat2 aku pakai balik uniform aku dan aku sarungkan but hitam pada kedua2 belah kaki aku. Aku betulkan apa yang patut mengadap cermin.

Aku keluar dari bilik air, tergamam aku seketika. Salah seorang dari bodyguard tadi, duduk mencangkung di antara celah kaki majikannya yang masih bertelanjang bulat terlentang di hujung katil. Dia asyik mengulum batang tuannya yang masih tidak sedarkan diri. Aku tinjau, tiada pula bayang2 seorang lagi bodyguard. Tiba2 bontot aku diraba dari belakang. Aku kaku seketika. Tangannya meramas bontot aku dan perlahan turun ke celah paha aku. Aku biarkan sahaja, tak guna melawan. Aku hulurkan tangan aku rapat ke celah kelangkangnya. Membonjol besar, aku agak dah lama mereka mendengar aksi kami berdua di luar bilik hotel kerana sudah basah permukaan depan seluarnya. Aku biarkan dia meraba bontot aku sampai dia puas, makin lama makin membonjol seluarnya. Aku ramas batangnya yang tegang. Dia mengerang perlahan pada hujung telinga aku. Makin lama makin kuat.

'Bagi saya hisap batang kamu!' 'Nanti tuan kamu marah' bisik aku. 'Dia masih belum bangkit' balasnya dan menolak aku rapat ke dinding pintu hotel. Dia ramas batang aku dari luar uniform dan terus menolak turun zip seluar aku. Dia ni masih muda lagi. Aku agak dalam lingkungan awal 30an, namun badannya tegap dan berotot kental. Aku pegang bahunya, supaya tidak gelojoh. Memang agak ghairah dia. Aku agak dia dah tak tahan mendengar dari luar bilik tadi. Aku angguk bila dia seperti meminta kebenaran aku mengeluarkan batang aku dari celah zip seluar. Mencanak aku stim walaupun sudah puas tadi. Dia ramas kepala konek aku yang sudah tegang. Menyandar aku rapat ke dinding. Dilancapnya sampai berair walaupun perit kulit batang aku. Matanya memandang aku seperti bercakap dalam diam. Air mazi aku berlendir-lendir dalam telapak tangannya. Dia tolak badan aku, sebelah tangannya meraba-raba dada aku.

Aku tinjau apa yang berlaku dalam bilik itu. Bodyguard yang seorang lagi masih melayan majikannya.

'Kamu nak hisap tak ni? Aku nak kena balik balai.' 'Sekejaplah!' dia tolak badan aku.

Kali ini dia duduk berlutut dan mula menjilat kepala batang aku yang merah. Makin lama makin bersungguh. Aku pegang kepalanya sambil aku usap sampai ke telinga. Boleh tahan pandai jugak dia, aku agak dah banyak kali diajar majikannya itu. Lidahnya menadah batang aku yang mencanak, makin lama makin dalam dikulumnya batang aku. Memang stim tak payah cakap. Berair-air mazi aku penuh atas lidahnya. Dia sedut dalam-dalam lubang konek aku. Makin lama makin longlai kaki aku, sebelah tangan aku menongkat ke dinding sambil mengangkang luas kaki aku. Berpeluh satu badan aku berbalut uniform. Aku dengar majikannya mengerang seperti sedang klimaks lagi. Suaranya yang garau menyebabkan aku rasa macam nak terpancut. Aku pegang kepala bodyguardnya, menunggu saat majikannya mengerang memancutkan air mani lagi.

Kali ini dia berdengus panjang, aku dapat rasa dia terpancut lagi terus dalam mulut bodyguardnya. Aku pun tumpang naik syok. Batang aku mengembang, kali ini memang dah tak tahan. Aku pancut terus dalam mulut bodyguardnya yang sorang lagi. Memang berderau sampai ke tulang belikat aku. Aku pegang kepalanya sambil aku jolok ke dalam mulut melepaskan air mani aku yang dah tak banyak sangat. Dah kali kedua. Aku menongkat pada bahunya. Makin lemah kekuda kaki aku. Bodyguardnya itu telan air mani aku sampai habis. Aku tarik keluar batang aku dari mulutnya dan terus duduk menyandar pada belakang pintu mengangkang kepenatan. Dia duduk di sebelah aku sambil mengesat mulutnya. Batang aku terasa perit kerana terlalu sensitif, aku masuk kan balik dalam seluar uniform aku. Aku cuba lelapkan mata aku sekejap untuk menghilangkan rasa penat.

Aku perasan bodyguard tadi tengah melancap, aku pegang paha dan aku raba seluar jeansnya. Batangnya keras mencanak dari celah seluarnya. Dia berdengus setiap kali air mazinya keluar. Sekejap saja dia dah memancutkan air maninya. Tangannya berlumur dengan air maninya yang pekat. Tanpa berfikir panjang, aku tunduk dan aku jilat kepala batangnya. Dia pegang sebelah pipi aku dan cuba halang kerana terlalu ngilu. Air maninya yang penuh pada tangannya melekat di muka aku. Dia cuba halang lagi, namun aku berkeras. Aku kulum batangnya yang separuh keras. Dia pegang kepala aku, kali ini dia mengerang dan kakinya mula mengangkang luas. Dia cuba memeluk aku menahan rasa setiap kali batangnya stim. Aku peluk pinggangnya dan dia memancutkan air maninya ke dalam mulut aku. Aku telan sampai habis. Kali ini dia terbaring kepenatan.

Aku lap muka aku dengan bajunya dan bingkas bangun. Aku tolak badannya yang menghalang untuk buka pintu hotel itu.

'Bangun! Aku nak balik sudah. Bagi tahu Tuan kamu, terima kasih'

0 komentar:

Posting Komentar