Cerita Gay Melayu Malaysia,Indonesia & Singapore.

Selasa, 23 Februari 2016

Perjalanan Nafsu Polis (15)

Joe ramas celah kelangkang aku macam dia suka sangat dengan polis trafik. Sudahnya aku biarkan dia walaupun aku rasa cara dia agak kasar. Bukan apa, dia macam nak melepaskan geram, agaknya dia memang jenis lelaki yang suka polis trafik. Batang aku memang dah separuh stim waktu tu. Aku memang suka biarkan batang aku keras bergesel setiap kali aku meronda. Mana tahu dapat tahan lelaki yang minat dengan abang2 beruniform. Dia mula tak tahu nak buat apa. Aku agak dia sendiri pun tak terfikir apa dia nak buat seterusnya.

Waktu aku ikut kereta dia tadi, memang aku nampak dia buat salah, memang dia guna handphone sambil memandu. Cuma aku tak pasti dia sengaja buat supaya aku tahan dia atau dia memang tak perasan aku kat belakang. Aku isyaratkan dia supaya berhenti di tepi jalan, dia terus letak handphone.

Sesudah dia berhenti, macam biasa aku berdiri tepi pintu depan kereta mintak lesen dengan IC. Waktu tu dia gelebah gila. Aku pelik jugak. Jadi aku suruh dia keluar dari kereta. Tiba-tiba dia macam nak terkam aku. Aku berundur sebab takut dia bawak keluar apa2 yang bahayakan aku, bukan boleh ambik lewa sekarang ni, naknya dia ada pistol - mati katak aku dijawabnya kat tepi jalan tu. Aku pun berdiri jauh sedikit. Mulut dia tak berhenti maki hamun aku. Aku mintak dia tolong diam, makin marah pulak dia. Lepas tu terus dia tolak aku menyandar ke kereta dan rapat ke badan aku. Waktu tu aku terus perasan sebab batang dia stim bergesel dengan celah kelangkang aku, jadi aku tak lawan balik. Aku tanya dia baik-baik, apa dia nak - dia masih marah2 sebab aku tahan dia.

Berpeluh jugak aku waktu tu. Batang dia berlaga2 dengan batang aku yang dah makin keras. Dia cakap dia tak sengaja lepas tu kenapa aku tuduh dia. Aku pelik jugak sebab aku memang cakap elok-elok. Batang dia masih berlaga-laga dengan batang aku. Aku berkeras suruh dia bagi lesen dan IC, aku cakap aku bukan nak saman dia lagi. Terus dia berundur sedikit. Lega seketika, bukan apa aku rasa dia ni jenis panas baran. Dia keluarkan IC dengan lesen. Terus dia bagi dari dalam dompetnya. Kemudian aku pujuk dia kesebelah kiri kereta. Dia akur dan terus ke sebelah kiri kereta. Aku bukak buku saman dan ikut dia dari belakang.

Bila dia nampak aku bukak buku saman, dia maki hamun aku balik. Aku letak buku saman aku atas bumbung kereta dan aku cuba capai gari aku. Waktu itu dia tolak aku kuat sampai aku terjatuh di antara tayar kereta dengan bahu jalan. Nasib baik aku masih pakai helmet. Diterajangnya aku berkali-kali pada celah paha. Tangan dan kaki aku cuba menghalang namun makin bersungguh dia belasah aku. Dia hentak kelangkang aku dengan tapak but kerjanya, terus berpinar mata dan aku merengkok ke sisi menahan sakit. Dia tendang bontot aku sambil capai gari dari saku duti belt aku. Lalu dia baringkan aku mengadap lantai jalan tar.

Aku memang berharap adalah orang nampak atau dengar, namun waktu gelap macam ni tambah-tambah dekat jalan yang tak sibuk memang susah orang nak perasan. Aku mintak belas ihsan dia, sebab aku rasa dia dah tanggalkan senjata aku dari sarung. Kemudiannya dia garikan tangan aku ke belakang. Dia duduk betul- betul atas belakang aku dan tanggalkan but kerjanya yang berwarna oren. Dia bukak stokin dan dia sumbat dalam mulut aku sebab aku tak berhenti menjerit walaupun berkali-kali dia suruh diam. Dia pakai balik kasutnya dan pegang aku pada celah ketiak. Lalu dia angkat aku supaya duduk pada bahu jalan. Uniform aku kotor dengan kesan tapak kasutnya dan kesan dari lopak-lopak air yang bertakung.

Aku cuba muntahkan stokin yang disumbat dalam mulut, baunya sangatlah menusuk hidung. Joe tarik keluar helmet dari kepala aku. Aku memang agak ketakutan. Bukan apa sekarang banyak sangat kes-kes yang macam ni. Senang2 jer jadi arwah. Badan aku mengigil, Joe mundar-mandir sambil memegang helmet aku. Senjata aku terselit di pinggangnya. Aku mula risau dia hempuk kepala aku dengan helmet. Dua tiga kali dia hayun helmet aku dekat dengan muka. Aku memang tak melawan sebab memang tak guna berkeras dengan orang yang panas baran macam ni.

Aku perasan dia tengok kiri dan kanan, aku agak dia tengak berfikir apa nak buat dengan aku. Dia bukak pintu kereta cuba selindungkan aku di antara celah pintu. Ada kereta yang lalu namun semuanya dipandu laju. Joe suruh aku tunduk dan duduk melutut di atas jalan, dia tarik walkie talkie aku dan matikan fungsinya. Terus dilempar ke dalam kereta. Dia tarik strap bahu aku dan mengacukan senjata aku ke kepala. Aku mengigil ketakutan sampai aku tak sedar yang aku terkencing dalam seluar uniform. Basah sampai ke lutut. Aku gelengkan kepala aku dan aku minta belas ihsannya supaya jangan apa-apa aku walaupun mulut aku masih tersumbat dengan stokinnya.

Joe berdiri di depan aku di antara celah pintu kereta. Dia bukak zip seluarnya dan keluarkan koneknya yang tak sunat dari celah. Aku berlutut di depannya, tangan aku masih tergari ke belakang. Aku mendongak menanti apa yang dia cuba lakukan. Dia pegang helmet aku dan menadah batangnya yang terjulur keluar dari celah seluar. Aku gelengkan kepala menghalang apa yang dia cuba lakukan namun stokinnya penuh dalam mulut aku. Aku terpaksa menelan air dari stokin yang semakin basah dengan air liur aku. Rasanya sangatlah tidak selesa. Joe senyum melihat aku macam nak termuntah-muntah. Dia membebel menghina aku macam anjing dan terus dia kencing di dalam helmet aku. Bau air kencingnya menusuk hidung, dia ketawa sambil menghayun helmet yang penuh dengan air kencingnya.

Seperti yang sudah aku agak, dia sarungkan helmet ke kepala aku. Rambut aku basah dengan air kencingnya yang hangat. Terasa pada kulit kepala aku dan mengalir turun ikut leher aku dan diserap singlet putih aku. Joe ketawa sambil menghala koneknya ke muka aku. Dia tarik dagu aku dan terus memancutkan air kencingnya ke muka aku. Aku gelengkan kepala aku cuba mengelak, dia pegang muka aku dan halakannya betul2 pada stokin yang penuh pada mulut aku. Joe tenyehkan batangnya ke muka aku mengelap saki baki air kencingnya. Aku terpaksa meneguk air serapan stokinnya.

Dia duduk di depan aku dan mula meraba celah kelangkang aku, dia ketawa besar bila sedar yang seluar aku basah dengan air kencing. Joe tarik aku dan dia paksa aku masuk dalam keretanya. Dia baringkan kerusi depan rata dan baringkan aku menyenggeng mengadap ke bahagian pintu. Dia bukak tali bahu, duti belt dan juga zip seluar aku. Terus dia tarik seluar aku sampai ke betis tersangkut pada but supaya kedua belah kaki aku tidak bergerak. Dia gosok paha aku yang lembab dan mula meramas batang aku beralaskan seluar dalam yang basah. Batang aku mengeras walaupun aku cuba untuk tidak mahu. Joe seluk poket seluar aku mencari kunci motor. Dia tutup pintu kereta dan tinggalkan aku sendirian, aku agak cuba alihkan motor ke tempat lain. Aku cuba berkalih kiri dan kanan untuk melepaskan diri namun tidak berjaya.

Joe tiba dalam sepuluh minit kemudian dan terus pandu keretanya. Dia tarik badan aku supaya mengadap ke atas. Tangan aku yg tergari tersepit ke belakang, sungguh tidak selesa. Dia seluk tangannya ke dalam seluar dalam aku dan meramas batang aku tanpa henti. Aku naik syok dan stim. Mulutnya membebel, aku ni polis trafik tak guna, memang patut kena belasah, kena bantai sampai lembik. Dia cakap aku tak layak dilayan elok, patut kena liwat beramai-ramai, tambahnya dia nak jer langgar aku sampai masuk longkang.

Dia tolak turun seluar dalam aku, batang aku mencanak. Joe halakan batang aku yang tegang ke arah muka aku. Dia paksa aku pancutkan kencing aku. Aku berdegil, terus dia ramas pangkal batang aku dan henjutkan dengan kuat. Dia sergah aku, cakap dia boleh patahkan batang aku kalau aku berdegil. Aku mengalah lagi. Aku diam dan biarkan batang aku rileks dan terus memancut air kencing aku. Joe halakan ke badan aku. Baju uniform aku yang putih, mula basah kekuningan. Joe puji aku kerana tidak melawan. Aku menghela nafas. Dia lancapkan batang aku yang sudah tegang.

Aku berhenti melawan. Pergelangan tangan aku yang tergari ke belakang mula rasa perit. Joe lepaskan batang aku yang dia ramas. Kereta yang dipandunya belok ke kiri dan kanan tanpa henti dalam kawasan kilang. Beberapa kali dia undur dan patah balik. Aku tak tahu ke mana Joe nak bawak aku.

Akhirnya, dia hentikan kereta. Dia diam tanpa berbuat apa-apa. Dia pandang aku, aku agak tengah berfikir apa dia nak buat dengan aku. Tangannya membelai batang aku yang separuh keras. Air mazi aku meleleh keluar dari lubang konek. Dia urut kepala konek aku. Aku stim dan mula terasa ghairah. Cuba mengangkang kaki aku namun seluar aku berbalut pada hujung kaki. Joe raba paha aku dan dia tunduk rapat pada batang aku. Terus dia jilat air mazi dari kepala batang aku. Makin keras kepala batang aku bila tersentuh lidahnya. Joe pegang paha aku dan kulum batang aku sampai ke pangkal, kepalanya turun naik sambil menelan air mazi aku yang tak henti meleleh keluar. Kaki aku kejang, but hitam aku menahan pada dashboard kereta. Aku mengerang walaupun payah dengan stokin Joe yang masih tersumbat dalam mulut. Meleleh air liur Joe melekat pada pangkal batang aku. Aku cuba jolok batang aku walaupun payah, tangan aku yang tergari aku menampung berat badan. Dapat rasa lelangit Joe bergesel dengan kepala batang aku yang sudah mengembang.

Joe asyik kulum batang aku sambil dua belah tangannya memegang pangkal batang aku yang keras. Bila aku sedar dia seperti terleka, aku tolak tangan aku pada tempat duduk dengan kuat. Joe tercekik dengan batang aku sampai ke ruang tekaknya. Apa lagi aku tolak batang aku dengan tenaga yang ada sampai Joe terhantuk kepalanya pada dashboard dengan kuat. Aku hentak dengan lutut aku berkali-kali ke mukanya sampai berdarah bibir. Joe terus tidak sedarkan diri, tertonggeng dia di antara tempat duduk hadapan. Aku angkat kaki aku dan tolak kepalanya ke bawah. Bontotnya yang bulat berbalut dengan seluar jeans mengadap ke atas. Aku berkalih ke sisi dan cuba meraba kocek seluar Joe. Mencari kunci gari aku. Kepala Joe lentok tidak sedarkan diri.

Aku tersentuh celah kelangkangnya, batang Joe masih keras dan kocek seluarnya basah melekit dengan air mazi. Aku raba poketnya merata, akhirnya berjaya capai kunci gari aku. Payahnya tak payahlah cakap. Aku menyandar pada badannya yang boleh tahan berisi. Perlahan aku cuba bukak gari tangan aku dan lepaskan sebelah tangan aku. Aku muntahkan stokin Joe yang basah ke lantai kereta dan aku tarik nafas lega menyandar pada badan Joe.

Aku tanggalkan gari, kesan lebam merah penuh pada pergelangan tangan aku. Cepat2 aku garikan tangan Joe ke belakang. Aku tanggalkan helmet aku dan aku lemparkan ke tempat duduk belakang, bau hancing air kencing Joe melekat pada rambut aku. Aku tarik seluar uniform aku yang melekat pada but hitam aku. Walaupun basah kesan air kencing aku, aku sarungkan jugak. Aku capai senjata aku yang terselit pada pinggang Joe dan aku sarungkan kembali pada duti belt aku.

Aku bukak pintu kereta dan keluar dari kereta Joe. Aku tinjau keadaan sekeliling, sunyi sepi. Joe bawak aku entah ke mana dalam kawasan lapang berhampiran lot- lot kilang kosong tak berpenghuni. Lampu jalan samar-samar. Patutlah Joe berani, memang takde orang lalu lalang dekat kawasan itu.

Aku bukak sebelah but aku, stokin aku sedikit basah kesan air kencing aku yang meleleh turun. Aku terus tanggalkan stokin hitam aku. Aku sarungkan balik but hitam. Aku pegang celah ketiak Joe yang tertonggeng tidak sedarkan diri dan aku tarik badannya. Kesian pulak aku tengok. Aku terpaksa menahan berat badannya dan aku tarik dia keluar dari kereta. Aku sandarkan belakang dia pada kereta dengan kakinya terlunjur ke depan. Kepalanya terlentok ke tepi dan dia tergelongsor terbaring atas jalan.

Seperti yang dia buat pada aku, aku sumbat stokin aku dalam mulutnya. Joe mula terjaga. Matanya terkebil-kebil. Dia cuba bingkas bangun dengan kakinya. Joe cuba melarikan diri, namun aku terkam pahanya dan terus jatuh tergolek. Joe cuba menerajang aku namun cepat2 aku menindih dan baring di atasnya. Dia mengerang dan sangat marah. Aku bukak tali pinggang dan seluarnya, batangnya yang tak sunat terdedah. Joe terbaring atas jalan separuh bogel. Aku ikat kakinya dengan tali pinggang. Aku bangun dan aku pijak batangnya dengan kasut but aku. Kali ini giliran aku kencing ke badannya. Aku halakan batang aku ke mukanya. Joe cuba pejamkan matanya. Aku ketawa.

Air kencing aku terpercik ke mukanya. Baru puas hati aku. Aku tekan tapak but aku kuat, Joe mengerang menahan kesakitan. Stokin aku cuba dimuntahnya. Joe meronta dan cuba merengkok. Aku tolak badannya dengan kaki aku dan aku sepak dia berkali-kali tanpa henti. Mula-mula perlahan dan makin kuat. Joe lembik aku bantai. Aku tarik bontotnya dan bagi dia menonggeng. Mukanya rapat ke lantai jalan tanpa bertongkat tangan. Batang aku yang keras mencanak dari celah zip seluar aku halakan pada celah bontotnya. Aku ludahkan pada lubang bontotnya yang tertutup rapat dan aku korek dengan jari aku. Joe berdengus menahan perit bila jari aku masuk semakin dalam.

Aku halakan kepala batang aku betul2 pada lubangnya dan aku jolok sekali tekan. Batang aku melekat sampai separuh, aku dapat rasa ketat bontotnya. Aku pegang pinggangnya dan aku tekan sampai rapat ke pangkal. Badan Joe terketar-ketar dan aku dapat rasa bontotnya rabak bila batang aku makin keras dan mengembang. Aku terpaksa mengangkang mengimbangi badan aku disebabkan Joe yang berbadan besar. Tanpa henti, aku jolok bontot Joe sampai puas. Memang padan muka dia. Sedap tak payah cakaplah.

Aku perasan batang Joe stim dah meleleh dengan air mazi. Aku agak dah lama dia teringin nak kena bantai dengan polis trafik. Aku alihkan batang aku dari dalam bontotnya dan aku tarik badannya supaya dia berdiri. Joe akhirnya tidak melawan. Aku sandarkan dia pada kereta. Aku pesan padanya supaya tidak melawan dan meminta tolong, kalau tidak aku humban dia dalam lokap. Aku tarik keluar stokin aku dari dalam mulutnya. Aku tolak bahunya supaya dia melutut depan aku. Aku sumbat batang aku yg kotor bekas bontotnya ke dalam mulut. Joe gelengkan kepala namun aku paksa dia bersihkan batang aku.

Joe kulum batang aku, aku jolok sampai habis ke pangkal. Aku pegang kepalanya kemas dan aku hentak mukanya pada celah kelangkang aku. Kepala duti belt aku terkena dahinya. Seluar aku bergesel dengan mukanya. Aku usap rambutnya bila Joe mula rileks, aku tujah batang aku sampai mencecah pangkal lidahnya. Sudahnya aku kencing dalam mulutnya lagi. Dia terpinga bila hangat air kencing aku memancut keluar. Tersedak dia, namun aku pegang kepalanya dan aku paksa dia teguk air kencing aku. Matanya terbeliak, Joe termuntah-muntah sebab tak sempat teguk habis. Mencurah jatuh atas pada but hitam dan seluar aku. Cepat2 dia tunduk mencium but hitam aku dan meminta maaf. Aku pijak belakangnya dengan sebelah kaki aku dan aku tolak dia terlentang atas jalan. Dia menangis minta belas ihsan aku.

Aku mencangkuk di sisinya sambil aku belai batangnya yang tak sunat. Joe stim dan mengerang bila aku mainkan kepala batangnya yang meleleh dengan air mazi. Dia mengangguk bila aku tanya dia teringin tak nak jolok bontot abang polis trafik. Batangnya makin mengeras menonjolkan merah kepala koneknya yang berair-air. Mencanak dalam telapak tangan aku. Aku bukak duti belt dan aku longgarkan seluar aku sampai ke pangkal paha di depannya. Aku mengangkang badannya dan aku duduk atas celah kelangkangnya. Joe galak dan aku halakan batangnya pada lubang bontot aku.Dia mengerang dan mula mencarut bila kepala batangnya menjolok lubang bontot aku. Aku tahan perit dan aku ramas dada Joe. Joe bengkokkan kakinya dan biarkan batangnya memasuki bontot aku. Aku dapat rasa kepala batangnya penuh dalam lubang bontot aku. Terus aku duduk rapat dan Joe berdengus memegang pinggang aku. Mulutnya tidak henti mencarut memaki hamun aku, aku agak itu yang dia suka. Dia bangkit dan memeluk aku erat. Dia angkat kaki aku beralas but dan di letaknya ke dada. Dia jolok batangnya dalam dan menghenjut bontot aku. Joe pekup mulut aku dan baringkan aku ke lantai. Batangnya tegang menusuk. Dia koyak baju aku sampai tercabut butang besi, makin lama makin geram dan bengis mukanya. Dia ludah ke muka aku dan menghentak batangnya rapat ke pangkal. Aku silang kaki aku ke pinggangnya. Muka aku perit dilempang berkali-kali, batangnya makin tegang setiap kali aku mengerang kesakitan.

Aku dah tak mampu bertahan, batang aku memancut keluar air mani ke dada aku. Joe tarik keluar batangnya dan terus memancutkan air maninya ke muka aku. Dia menghela nafas panjang. Air maninya yang pekat menempek pada misai, hidung dan pipi aku. Aku jilat air mani yang melekat pada bibir. Joe baringkan badannya atas aku, tangannya menongkat pada celah ketiak aku. Dia tunduk dan lidahnya menjilat habis air mani pada dada aku dan pada muka aku.

Setelah habis, dia minta maaf. Dia cakap dia akan hantar aku balik dekat tempat dia tinggalkan motor aku. Aku pun tak berkasar dengan dia lagi. Aku betulkan balik baju uniform aku yang koyak dan kotor. Joe perhatikan aku, seperti mahukan aku lagi.

0 komentar:

Posting Komentar