Cerita Gay Melayu Malaysia,Indonesia & Singapore.

Selasa, 23 Februari 2016

Perjalanan Nafsu Polis (12)


Pantas, aku pegang kolar bajunya dan aku sentap tarik. Rasa nak tercabut bahu aku. Dia meronta-ronta cuba melarikan diri dan menyebabkan aku jatuh tersungkur ke jalan. Dia bingkas bangun dan cuba meneranjang aku pada bahagian perut, aku halang dengan tangan aku dan menarik kakinya. Aku telentangkan badan budak lelaki yang umurnya dalam awal 20an.

'Kau nak lari ke mana?' jerkah aku. Terus aku garikan tangannya ke belakang. Aku duduk di bahu jalan menghilang penat akibat berlari tadi.

'Cik Halim, ok?' Anggota bantuan yang berlari di belakang aku.

'Ok!' sambil memandang anggota tadi membawa budak lelaki tadi pergi.

Aku menghela nafas dan mengesat pasir pada bahagian lutut seluar uniform aku. Berpeluh sakan aku. Aku bingkas bangun dan melangkah menuju jalan besar, di mana operasi sekatan dijalankan. Nasib baik cuaca malam ni takdelah teruk sangat. Aku bersandar pada kereta peronda, dan meneguk air mineral menghilangkan penat.

'Boleh tahan jugak Cik Halim kejar' Aku tersenyum tanpa membalas. Aku belek handphone aku sambil balas SMS.

Hampir sejam lebih operasi, aku pun beredar dari situ. Ada anggota yang lain gantikan aku. Aku pacu laju motorsikal peronda dan terus beredar dari situ. Aku berkalih pada jam tangan di pergelangan tangan aku, sambil mencelah-celah di antara kereta2 yang tersusun. Sampai dekat simpang lampu isyarat, aku berhenti dan aku balas SMS lagi. Aku pandang kanan bila ada pebonceng motosikal memandang aku. Aku senyum balik. Lampu isyarat hijau bertukar aku terus pecut dan membelok ke simpang jalan dan menuju ke arah kawasan berbukit. Gelap sungguh jalan. Lampu jalan jaraknya jarang2 sekali. Tak lama kemudian dari jauh kelihatan sebuah kereta yang berhenti di bahu jalan. Berdiri di belakang kereta, Muksin menghalang suluhan lampu depan motorsikal aku.

Aku matikan enjin motorsikal aku dan suasana bertukar samar-samar. Muksin berdiri depan aku dan seperti serba salah.

'Kenapa Tuan?' 'Dia masuk jalan one way, saya nak saman - dia nak offer benda lain. Tu yang saya SMS kamu tadi' 'Habis? Tuan tak nak bagi ker?' 'Kalau saya sorang, tak berani Halim' Muksin serahkan lesen dan IC pemandu kereta tersebut. Dia yang baru berpindah agak kekok dengan selok belok kerja di sini. 'Tuan pegi pintu sebelah sana' Muksin melangkah menuju pintu sebelah penumpang dan aku melangkah ke arah bahagian pemandu. Aku ketuk cermin tingkap. Lelaki cina berbadan gempal menurunkan cermin tingkap.

'Kamu masuk salah jalan ni!' tegur aku senyum. 'Ya, Cik. Saya tahu.' balas lelaki tersebut. 'Habis kamu tak nak kena saman?' 'Ya, Cik.' 'Saya kena saman jugak ni. Kamu bawak lawan arah, kalau kena langgar nanti sapa susah?' 'Ya, Cik. Janganlah Cik.' 'Matikan enjin kereta!' aku bukak pintu keretanya. 'Ikut saya!' lelaki itu melangkah keluar, nafasnya berbau minum keras.

'Kamu minum yer?' Aku pandang Muksin sambil isyaratkan yang lelaki itu mungkin mabuk. Muksin angguk.

'Saya cuma minum sikit tadi waktu dinner'

'Sebelah sana!' Aku suruh dia menghala ke arah bahagian pintu penumpang depan. Dia berhenti mengadap aku dan Muksin. 'Pusing, tangan atas bumbung keta!' dia mengikut sahaja. Aku periksa badannya, dari atas ke bawah. Badan gempal namun berotot tegar. Kalau dia lanyak Muksin yang berbadan kecil mahu patah riuk. Aku periksa saku seluarnya sambil aku cuba meraba batangnya yang mengeras. Dia cuba berkalih memandang aku. 'Pandang depan!' aku ramas lagi sambil aku geselkan celah kelangkang aku dengan bontotnya.

'Kamu ni betul ker atau saja main2?' aku bisik ke telinganya. Celah kelangkang aku rapat menusuk celah bontotnya. Dia mengangguk pantas. 'Barang kemas kamu boleh tahan!' kepala koneknya basah. 'Kau buat elok2, ni Tuan aku. Dia tak biasa. Kalau aku, dah lama aku baraikan bontot kau' dia menggangguk lagi.

Aku lepaskan genggaman tangan aku dan aku panggil Muksin supaya mendekati lelaki itu. Muksin berdiri bersebelahan aku. Dia tercegat agak kebingungan. Lelaki itu mengadap Muksin dan mula meraba celah kelangkangnya. Muksin memandang aku terus.

'Rileks, takde apa.' balas aku sambil menepuk belakang bahu Muksin. Aku berdiri rapat sambil memegang pinggangnya. Aku dapat rasa gemuruh pada seluruh badannya. Matanya melilau. 'Jangan risau, layan jer' Aku tarik sebelah tangannya dan aku sorotkan dalam zip seluar aku yang sudah terbukak. 'Ramas aku punya kalau kau gementar'. Muksin mula genggam batang aku yang mengeras perlahan2 dalam telapak tangannya. Badannya mula menyandar ke bahu aku.

Lelaki itu mula menarik keluar batang Muksin yang mencanak dari celah seluar uniformnya. Meleleh lubang konek Muksin dengan air mazi. Batang aku stim melihat koneknya yang keras mencanak berair-air. Lelaki itu mula menjilat kepala konek Muksin. Muksin ramas batang aku kuat. Aku gosok belakangnya cuba menenangkan keghairahannya. 'Layan jer, Tuan! Pegang kepalanya' Muksin pegang belakang kepala lelaki tersebut dan dia arahkan lelaki tersebut menelan batangnya. Lelaki itu telan batang Muksin sampai ke pangkal. Sekali lagi Muksin meramas batang aku kuat.

Lama kelamaaan Muksin makin tenang dan melepas gengaman tangannya. Aku tarik keluar tangannya dan aku letakkan pada kepala lelaki itu. Muksin semakin syok dan dia mula menujahkan batangnya ke dalam mulut lelaki itu berkali-kali. Lelaki itu cuba menolak tapi Muksin pegang kepalanya rapat. Aku dapat rasa Muksin sudah nak terpancut melihat kerut di dahinya.

'Sabar, Tuan.' aku berdiri rapat di belakangnya. Muksin memperlahankan rentak tujahannya dan membiarkan lelaki itu menjilat kepala batangnya yang berair. Aku pegang leher Muksin dan aku urut perlahan-lahan. Dia mula mengerang penuh ghairah. Lelaki itu memegang pahanya kemas dan mengulum batangnya sampai ke pangkal celah kelangkangnya. Aku bukak duti belt dan juga butang seluar uniformnya. Seluar uniform Muksin aku longgarkan sampai ke lututnya dan mendedah pahanya yang berbulu. Aku raba pangkal pahanya dan Mukin terkial-kial menahan rasa ngilu. Aku seluk tangan aku dalam seluar dalamnya dan aku raba bontotnya yang bulat dan berisi. Muksin mengerang panjang.

'Halim, saya dah tak tahan ni!' aku korek bontot Muksin dan dia terus menjinjing kakinya. 'Ooooooohhh' makin dalam aku korek bontotnya dengan jari telunjuk aku. Kepala Muksin menyandar ke bahu aku dan aku bernafas dekat dengan tengkuknya. 'Saya nak batang Halim dalam bontot saya.' bisik Muksin membuat konek aku membuak-buak. 'Saya tahu Tuan nak, tapi bukan kat sini, Tuan' sambil aku ramas bontotnya.

Muksin pegang kepala lelaki tu dan mengarah cara lelaki itu menghisap batangnya sampai ke pangkal. Nak termuntah lelaki cina itu. Muksin cepat2 tarik keluar batangnya dan dia terus memancutkan air maninya ke muka lelaki itu berkali-kali. Aku peluk badannya dari belakang supaya dia tidak terkulai. Muksin mengerang panjang dan lemah dalam pelukan aku. Aku pegang batang Muksin dan aku lancapkan lagi sehingga habis air maninya terkeluar, memancut ke muka dan leher lelaki itu. Menempek penuh. Memang banyak.

Aku papah Muksin yang agak kebingungan. Aku agak dia memang macam tak percaya dengan apa yang dia dah lakukan. Aku suruh dia duduk di bahu jalan. Dia betulkan seluarnya dan menarik nafas panjang. Lelaki cina itu berdiri di sisi kereta sambil mengesat air mani Muksin yang penuh pada mukanya dengan tisu. Aku perasan dia menjilat saki baki air mani yang masih ada pada bibirnya.

'Cik nak saya bagi keluar cik punya jugak?' sapanya pada aku dan cuba meraba celah kelangkang aku.

'Tak perlu. Tapi saya nak tengok kamu melancap depan saya dulu.' balas aku menepis tangannya. Aku duduk di bahu jalan bersebelahan Muksin, aku keluarkan rokok dari kocek seluar aku dan aku nyalakan sebatang. Muksin yang kepenatan diam tidak berkata. Dia sudah kembali menyarungkan seluarnya. Aku hulurkan rokok aku, dia capai sebatang. Aku tolong nyalakan.

'Bukak seluar kau cepat, aku nak tengok!' tegur aku pada lelaki itu. Lelaki itu tanggalkan seluar jeans sampai ke lutut, seluar dalamnya rapat melekat pada pahanya yang besar. 'Mari dekat sikit' terus dia melangkah dan merapati aku yang duduk di bahu jalan. Aku raba pahanya dan merayap hingga ke pangkal kelangkang. Aku lihat batangnya bergerak2 dan semakin membonjol. Bertompok2 air mazi pada seluar dalamnya yang berwarna biru, aku agak keluar banyak waktu dia hisap batang Muksin tadi.

Muksin yang berada di sebelah aku asyik melihat aku gelagat aku. Tangannya meraba celah paha aku dan cuba meramas batang aku dari luar seluar uniform aku. Aku biarkan saja, memang menghairahkan. Bukan selalu pun dapat yang macam ni. Aku sedut dan hembus asap rokok aku sambil membelek2 bonjolan lelaki itu. Aku lunjurkan kaki aku supaya senang Muksin meramas batang aku yang semakin tegang. Aku berkalih melihat Muksin, dia asyik memandang aku dan terus merapatkan kepalanya ke bahu aku. Aku tunduk, pegang dagunya dan terus aku cium mulutnya. Muksin balas ciuman dan aku hisap lidahnya, dia mengerang dan memeluk aku. Tangannya mula menolak turun zip seluar aku dan menarik keluar batang aku yang tegang. Kemudian dia terus tunduk ke celah kelangkang aku dan cuba menghisap batang aku. Aku pegang kepalanya dan membiarkan dia terkial-kial menelan habis ke pangkal.

'Oooh Tuan, macam tu lah!'

Lelaki itu mula gelisah tapi seronok melihat Muksin tengah mengulum batang aku. Aku raba bonjolan batangnya dan meramas perlahan-lahan. Dia mengerang sambil berdiri mengangkang kakinya di antara lunjuran kaki aku. Kepala Muksin yang menokok menghisap batang aku betul-betul di bawah celah kelangkangnya. Aku tarik seluar dalamnya sampai ke paha. Koneknya yang tak sunat, stim mencanak berair dengan air mazi. Dia mula melancap batangnya di depan aku. Aku pegang kepala Muksin sambil mengarah dia mengulum batang aku sampai ke pangkal. Muksin termuntah2 cuba menelan konek aku yang stim sampai ke rongga tengkuknya.

Makin lama makin dekat dia melancap depan muka aku. Air mazinya meleleh keluar dari muncung batangnya yang tak sunat. Dia mengerang, mintak aku pegang koneknya yang mencanak. Aku sentuh kepala koneknya yang sensitif dengan ibu jari aku. Aku gentel kepala koneknya yang tak henti-henti mengeluarkan air mazi. Makin dekat dia dengan wajah aku dan tangannya mula memegang bahu aku.

'Cik, cubalah rasa?' mintak dia lagi sambil kuat meramas bahu aku. Aku tersenyum sambil mengelengkan kepala.

Aku cuba tarik kepala Muksin yang sedang sedap mengulum batang aku. Muksin berkeras tidak mahu melepaskan mulutnya, makin kuat pula dihisapnya.

'Tuan, tolong saya hisap batang dia ni kejap.' aku pegang kepala Muksin dan aku alihkan batang aku dari mulutnya. Muksin pegang paha lelaki Cina itu dah mula menjilat konek yang mencanak2. 'Macam tulah' aku bingkas bangun dan berdiri di belakang lelaki Cina itu. Bontotnya licin dan putih melepak aku geselkan dengan batang aku yang berair-air bekas dikulum Muksin tadi. Aku gentel puting dadanya dari belakang dan aku jilat tengkuknya. Aku dapat rasa badannya cuba melawan dan Muksin mula mengulum batang lelaki cina itu di dalam mulutnya. Aku ramas dadanya dan aku halakan batang aku betul2 pada celah pahanya.

Aku paksa dia tunduk sedikit dan aku jolok kepala konek aku ke dalam lubang bontotnya yang terkemut2. Dia mengerang, perit dan aku tolak masuk batang aku rapat ke pangkal paha. Aku biarkan batang aku mengembang dalam lubang bontotnya sambil aku ramas dadanya. Dia mengerang menahan dan memegang kepala Muksin yang melekat pada celah kelangkangnya.

Aku tarik keluar batang aku dan aku henjut bontotnya tanpa henti, sekejap perlahan, sekejap pantas. Memang puas. Dia menongkat tangannya ke bahu Muksin menahan henjutan aku. Peluh yang basah pada bontotnya melekat pada seluar uniform aku. Dia bersuara, mintak belas ihsan aku. Makin tegang batang aku dijawabnya. Kakinya terkangkang menahan terjah aku yang bertubi2. Sekali lubang bontotnya semakin ketat, aku pasti dia ingin terpancut.

'Tuan Muksin! Cepat' sambil aku pegang batang lelaki cina itu yang mencanak2. Muksin terus mengangakan mulutnya dan aku jolok batang aku dalam-dalam sehingga lelaki itu meraung dan memancutkan air maninya ke dalam mulut Muksin. Aku peluk badannya yang besar dan terus aku pancutkan air mani aku dalam bontotnya tanpa henti. Aku jolok bontotnya dalam-dalam, cuba habiskan saki baki air mani aku yang masih membuak-buak. Aku gigit bahunya, Muksin yang mendongak menjilat kepala batang lelaki Cina itu. Aku tolak badannya melepaskan batang aku dari lubang bontotnya dan dia cuba menarik nafas dan menongkat tangannya pada keretanya. Air mani aku meleleh keluar dari celah bontotnya.

'Muksin!' sambil mengarah Muksin mengadap bontot lelaki itu. 'Ya!' bila Muksin agak kebingungan. 'Jilat!' sambil aku pegang kepala Muksin dan aku halakan ke arah lelaki itu. Muksin terus menokok lubang bontot lelaki itu yang berair meleleh dengan air mani aku.

Aku menyandar pada kereta dan membetulkan uniform aku. Berpeluh satu badan. Lelaki Cina itu berdiri sebelah aku sambil menyarung kembali seluarnya. Aku hulurkan tisu pada Muksin supaya dia lapkan mukanya.

'Kamu boleh pergi sekarang. Tapi pusing balik sebelah sana'

Lelaki Cina itu masuk dalam kereta dan terus beredar dari situ. Aku pegang bahu Muksin, sambil dia menyarungkan bajunya ke dalam seluar.

'Macamana, Tuan? Lain kali boleh cuba lagi.'

Muksin senyum membalas, agak malu.

'Tuan ada hutang saya, jumpa saya di balai nanti' sambil aku ramas bontotnya.

Muksin senyum lagi, kali ini terus dia cium aku di mulut. Aku balas.

'Tuan jangan jatuh cinta dengan saya, saya ni....' Dia cium aku lagi, tak sempat aku habiskan ayat aku. Aku dapat rasa batangnya mengeras dalam seluar. 'Boleh lagi ke ni?' dia mengeselkan celah kelangkangnya dengan aku.

'Bermalam di rumah saya malam ni?'

Aku pegang pinggangnya dari sisi.

'Ok!'

---

Aku baring atas sofa separuh bogel berkain pelikat sambil menonton TV, aku dah tak keje seminggu lebih - mata dah mengantuk. Gara-gara terseliuh buku lali. Kaki aku masih berbalut. Muksin suruh aku berehat rumah dia. Aku bukan kisah, Muksin jenis yang manja. Aku layan jer lah. Kurang-kurang malam2 dapat layanan dia yang terbaik.

Zaki SMS, bertanya khabar. Biasalah tu. Dah lama tak dapat habuan aku. Aku cakap nanti aku tanya Muksin. Aku tahu Muksin tak kisah. Teringatkan Zaki, batang aku stim. Berair pulak tu. Aku ramas batang aku, lama kelamaan mata aku kuyu. Terus terlelap.

Tak tahu berapa lama aku terlelap, aku dapat rasa batang aku mengeras dan sedang dihisap.

'Sapa Zaki tu Abg Halim?' suara Muksin menyebab aku celik. Dia yang masih beruniform duduk di hujung kaki aku sambil meramas2 batang aku yang mencanak. 'Oh, kenapa ?'

'Tak ada apa, Abg Halim mengerang nama dia tadi.'

'Oh yeke, Zaki - anggota jugak.' Aku senyum.

'Dah lama tak main dengan dia ker?' Muksin ramas dan menghenjut batang aku.

'Aaarrrgh, sedap tu..... lebih kurang. Dia dah kahwin, tapi dulu kami selalu lah' sambil membiarkan Muksin melancap batang aku.

'Ni stim kat dia lah ni. Kenapa tak ajak dia datang?' Muksin mengentel kepala konek aku yang berair. Makin teganglah batang aku. 'Ajaklah dia datang, saya nak tengok Abg Halim fuck anggota.' Hujung kaki aku meraba celah kelangkang Muksin yang membonjol. Aku capai hp aku, dan aku SMS Zaki.

'Hisap batang Abg jap.' Muksin tunduk dan terus menghisap batang aku. Kain pelikat aku masih di pinggang. 'Oooooh macam tu lah' sambil aku mengusap kepalanya. 'Macam tu lah Muksin' aku pegang mukanya dan aku terus menarik badannya merapati aku. Aku cium bibirnya dan memeluknya erat. Tangan aku cuba menanggalkan duti belt sambil aku hisap lidahnya. Aku longgarkan seluarnya. 'Duduk atas Abg'

Aku bingkas duduk atas sofa menyandar, Muksin mengangkang melonggarkan but hitamnya yang sebelah dan menarik keluar sebelah kaki seluarnya. Dia duduk di atas paha aku dan menghalakan lubang bontotnya betul pada batang aku yang mencanak. Aku pegang batang aku dan perlahan-lahan Muksin duduk dan batang aku masuk ke dalam lubangnya sampai ke pangkal.

'Oooooh... Muksin!' Sambil aku peluk badannya. 'Muksin tak penat ker?'

'Takpe, saya agak Abg bosan duduk rumah tu yang saya jenguk'

'Takdelah.' batang aku mengembang. Aku ramas batang Muksin yang mula berair2 menyentuh perut aku.

'Saya dah tak tahan Abg Halim, dah stim sangat ni - seharian teringat nak main dengan Abg' Muksin memeluk aku dan batangnya memancutkan air mani penuh pada perut aku. Aku bukak butang bajunya dan kemudian memeluknya erat. Tak nak mengotorkan uniformnya. 'Oooooh Muksin!' Aku henjut bontotnya perlahan, bontot Muksin mengetat. Aku pancutkan air mani aku dalam bontotnya.

Muksin menyandar badannya pada aku keletihan. Pintu rumah di ketuk.

Aku agak itu Zaki. Lunyai Muksin dikerjakan Zaki nanti.

Dalam hati aku membuak2.

0 komentar:

Posting Komentar